InfoNu.nl > Financieel > Sparen > Hoge spaarrente renterekening Delta Lloyd

Hoge spaarrente renterekening Delta Lloyd

Hoge spaarrente renterekening Delta Lloyd Delta Lloyd omvat vele bedrijven en biedt vele financiële producten aan. Hier kunt u sparen tegen een hoge spaarrente, verzekeren, hypotheken. Nu kunt u bij de Delta Lloyd Bank sparen tegen een hoge spaarrente op de renterekening en internet spaarrekening. Maar u kunt ook kiezen voor een spaardeposito met hoge rente. Sparen bij Delta Lloyd is sparen met een doel.

Wie is Delta Lloyd?

Onder Delta Lloyd vallen vele zelfstandige bedrijven met een eigen merknaam. Zo zijn bijvoorbeeld Ohra en ABN AMRO Verzekeringen ook onderdeel van de Delta Lloyd groep. U kunt bij deze kolos internet sparen, pensioensparen, een hypotheek afsluiten, een verzekering afsluiten, sparen op een beleggingsrekening, beleggen, levensloop sparen en een spaardeposito afsluiten. Het zijn allerlei vormen van sparen waarbij u een bepaald doel voor ogen hebt:
  • sparen voor later;
  • sparen voor uw pensioen;
  • sparen voor uw huis;
  • sparen voor een vakantie;
  • beleggen om zo kapitaal op te bouwen;
  • sparen voor de studie van uw kind.

Renterekening sparen met hoge spaarrente

De rente op de renterekening bedraagt tot 0,95% en dat is redelijk te noemen. Zeker omdat aan deze rekening verder geen voorwaarden zijn verbonden. U kunt boetevrij geld storten en boetevrij geld opnemen. Een spaarrekening zonder beperkende voorwaarden dus, maar toch met een hoge spaarrente. De rente is variabel. Het handige is dat u vanuit deze rekening ook een ander spaarproduct kunt aanschaffen.

Voordelen renterekening Delta Lloyd Bank

Delta Lloyd bank maakt online sparen op de renterekening mogelijk. De voordelen van deze online spaarrekening op een rij:
  • U bent zo 24/7 online en dus altijd weten hoeveel geld er op de rente rekening staat.
  • Als het spaarsaldo hoger is dan 25.000 euro, krijgt u meer spaarrente. Sparen loont.
  • U kunt eenvoudig en gratis online overboeken.
  • Er zijn verder geen beperkingen. Zo kunt u altijd sparen tegen een variabele rente en zoveel als u maar wilt.
  • Eenvoudig kunt u het spaargeld van de internet spaarrekening overzetten in een spaardeposito. Dat is de snelste manier om een spaardeposito af te sluiten.

Deposito sparen met hoge spaarrente

Deposito sparen kan ook (rente eind september 2016):
  • 1 jaar: 0,55%;
  • 3 jaar: 0,7%;
  • 5 jaar: 1%;
  • 10 jaar: 1,35%.

Dit zijn relatief hoge rentes als u ze vergelijkt met het aanbod van andere banken, maar zoals zo vaak bij een deposito kunt u niet zomaar uw geld opnemen. U krijgt voor deze afspraak met de bank een extra vergoeding. Aan de andere kant moet u 1% moet betalen als u eerder uw tegoed toch opvraagt dan is afgesproken. Het kan dus wel, maar deze boete gaat dan in feite van uw maximaal haalbare rendement af.

Slot sparen bij Delta Lloyd in 2016

Kies voor sparen bij Delta Lloyd. De rente is hoog en u spaart er veilig. Deze bank valt onder het depositogarantiestelsel van de Nederlandse Bank. Wilt u een andere rekening openen, dan kunt u ook sparen bij de top 5 banken met de hoogste spaarrente in Nederland. Zeker als de rente laag staat door het beleid van de ECB, is goed vergelijken van de spaarrente belangrijk.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Spaarrente OHRASpaarrente OHRABanken hebben met de huidige kredietcrisis veel geld nodig. Daarom gooien ze hun spaarrentes omhoog. Eén van de banken d…
Ohra biedt hoge spaarrente en mooie beleggingsfondsenOhra biedt hoge spaarrente en mooie beleggingsfondsenHoge rente bij Ohra. Ohra geeft 0,45% rente op uw spaargeld en heeft een aantal andere spaarrekeningen met hoge rente, z…
Spaarbank & sparen bij Kruidvat is sparen bij OhraSpaarbank & sparen bij Kruidvat is sparen bij OhraWie nog denkt dat Kruidvat alleen maar een drogisterijketen is, vergist zich. Kruidvat biedt ook allerlei financiële pro…
Sparen: de beste spaarrente kiezen voor je spaarrekeningSparen: de beste spaarrente kiezen voor je spaarrekeningNet als bij een hypotheek kan ook de rente bij een spaarrekening vast of variabel zijn. De variabele spaarrente is afhan…
Rentetarieven sparen vergelijken: Wat is de hoogste rente?Wanneer je spaarrekeningen met elkaar gaat vergelijken, zijn de rentetarieven van die spaarrekeningen het meest belangri…

Reageer op het artikel "Hoge spaarrente renterekening Delta Lloyd"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 22-09-2016
Gepubliceerd: 06-09-2011
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Sparen
Special: Hoogste spaarrente 2017
Schrijf mee!