InfoNu.nl > Financieel > Lenen > Geld lenen bij Alpha Credit Nederland

Geld lenen bij Alpha Credit Nederland

Geld lenen bij Alpha Credit Nederland Alpha Credit Nederland is in 2019 een onderdeel van ABN AMRO. Een autolening en motorlening is hier snel gesloten. U kunt ook eenvoudig lenen voor een verbouwing van uw huis. Lenen wordt zo erg eenvoudig en niet duurder dan nodig is. Snel geld lenen kunt u met de geldreserve als direct cash. U kunt bij huurkoop kiezen voor een slottermijn en zo de maandelijkse lasten laag houden. En natuurlijk kunt u bij het moederbedrijf terecht want dat is ABN AMRO.

Lenen bij ABN AMRO

Wie is Alpha Credit?

AlphaLine is het commerciële merk van ALFAM dat een 100% dochter van ABN AMRO. De specialisatie is consumptief krediet dat is aangepast aan uw wensen en behoeften. Deze verstrekker van krediet heeft biedt ondernemers bieden ook een Financial Lease voor de zakelijke auto aan.

Auto - en motorlening, huurkoop of persoonlijke lening

U kunt een lening afsluiten voor auto en motor, of kiezen voor een persoonlijke lening. Huurkoop kan voor een bedrag van 2.250 tot 100.000, een persoonlijke lening of een doorlopend krediet voor een lening van 2.250 tot 50.000. Zowel als de aankoop nieuw of tweedehands is. Financiering is zelfs mogelijk tot 110%. Als er geen voorschot wordt betaald, maar alles wordt gefinancierd, is een zeer lage rente mogelijk.

Huurkoop

Bij huurkoop maakt u vooraf afspraken over de hoogte en de looptijd van de lening. Hoeveel u kunt lenen hangt onder andere af van de aanschafprijs en de levensduur van het voertuig. Hoeveel u maandelijks moet betalen hangt af van de rente, de aflossing en de slottermijn. Doordat u pas aan het einde van de duur van de lening de slottermijn aflost, zijn de maandelijkse lasten laag. De slottermijn is een rest die u ook door middel van een nieuwe lening kunt aflossen. Bijvoorbeeld als u tegen die tijd bij de dealer een andere auto koopt. Enkele voorwaarden hierbij zijn:
  • Ten minste 18 jaar en ten hoogste 75 jaar.
  • U leent minimaal 2250 euro.
  • De looptijd van de lening bedraagt maximaal zes jaar en minimaal 3 jaar.
  • U betaalt een vaste rente.
  • De auto is onderpand.

Een Persoonlijke Lening bij Apha Credit Nederland?

Een Persoonlijke Lening kan ook. Bij deze lening betaalt het geleende bedrag terug in vaste, maandelijkse termijnen. De bedragen die u zo aflost, mag u niet opnieuw opnemen, dit in tegenstelling tot het doorlopend krediet.Voorwaarden hierbij zijn:
  • Minimaal 18 jaar oud, maximaal 70 jaar.
  • Minimale lening 2.250.
  • Maximale lening 50.000.
  • Terugbetaling in vaste, maandelijkse termijnbedragen.
  • Een lening van minimaal drie jaar en maximaal 72 maanden (vijf jaar maanden bij een occasion).

Geldreserve aanvragen als extra doorlopend krediet en ook direct cash geld ontvangen

Als u kiest voor een doorlopend krediet, wordt het bedrag dat nodig is voor de aankoop van uw wagen direct bij de start van de lening gestort op de rekening van de dealer, maar kunt u uw aflossingen in de loop der tijd gewoon weer opnemen om andere dingen mee te dien. Zo krijgt u extra cash in handen. Voorwaarden hierbij zijn:
  • Leeftijd: minimaal 18 jaar oud, maximaal 60 jaar.
  • Lening minimaal 2.250, maximaal 50.000.
  • Maandelijkse termijnbedragen.
  • U betaalt alleen rente over het opgenomen en openstaande bedrag.
  • Boetevrij mag u de hele lening aflossen.
  • Vanaf 60 jaar is extra krediet opnemen niet toegestaan.

Kredieten samenvoegen en hergroeperen

Vele kleine kredieten hebben is niet handig. Bovendien kunnen er kredieten tussen zitten met een hogere rente. In dat geval is het samenvoegen van leningen zeer aan te raden. Het maakt het geheel transparant en is meestal goedkoper, zeker als de verschillende looptijden op elkaar worden afgestemd. ABN AMRO helpt u verder.

Verbouwen, inrichtingen of renovaties

Wie zijn huis wil verbeteren en bijvoorbeeld een andere keuken of badkamer wil financieren kan wel bij ABN AMRO zelf voor een lening terecht. Vraag offerte aan en u weet snel hoeveel u kunt lenen. Hoeveel u kunt lenen kunt u eenvoudig online nagaan via de simulator op de site.

Slot lenen bij Alpha Credit in 2019

Alpha Credit is een hele bekende in België. U kunt er terecht voor een snel krediet en veel meer. Velen gingen u al voor.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Doorlopend kredietDoorlopend kredietBij het lenen van geld zijn altijd diverse mogelijkheden. Je kunt geld lenen middels het afsluiten van een hypotheek, ma…
Persoonlijke leningPersoonlijke leningBij een aflopend krediet staan de looptijd en het effectief kredietvergoedingspercentage vast bij sluiten van de overeen…
Persoonlijke lening voor een nieuwe auto en geen huurkoopPersoonlijke lening voor een nieuwe auto en geen huurkoopStel u koopt in 2019 een auto en wilt een goedkope autolening afsluiten, kies dan voor een persoonlijke lening of niet?…
Definitie consumptief kredietDefinitie consumptief kredietHier vind je de definitie van consumptief krediet en de verschillende vormen er van zoals, koop op afbetaling, huurkoop,…
Vormen van lenenVormen van lenenU heeft op dit moment even extra geld nodig, maar waar haalt u dit vandaan? Het lijkt eng, u moet gaan lenen, maar er zi…

Reageer op het artikel "Geld lenen bij Alpha Credit Nederland"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 23-01-2019
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Lenen
Special: Lenen 2019
Schrijf mee!