InfoNu.nl > Financieel > Geld > Snel geld lenen per SMS: verpanden auto bij Cashbob

Snel geld lenen per SMS: verpanden auto bij Cashbob

Snel geld lenen per SMS: verpanden auto bij Cashbob U wilt uw auto verpanden om hem op een later moment weer op te halen. Snel 1500 euro lenen bij Cashbob is niet meer mogelijk, maar de auto verpanden wel. Voor een kleine lening van een paar honderd euro kun je met spoed en direct per sms lenen. Ondanks een BKR registratie kunt u zo snel geld lenen, met of zonder onderpand. Het kan zonder onderpand ook bij Ferratum en Voorschotje zijn. Voor een grotere lening laat je een koerier komen, zoals de lening die Freo bijvoorbeeld aanbiedt.

Snel geld lenen, 100 euro tot 1000 euro

Een kleine lening vragen, wanneer je even geld tekort komt, kan in Nederland bijvoorbeeld door snel geld lenen bij Ferratum en bij Voorschotje. Er wordt bij deze leningen rente in rekening gebracht, geen handelingskosten. Het betekent dat ook bij negatieve BKR-registratie lenen kan.

Voor wie is deze lening?

Deze lening is voor iedereen die een beetje in geldnood zit en graag snel geld wil krijgen. Er zijn wel een paar voorwaarden aan de lening verbonden. Voorwaarden zijn bijvoorbeeld:
  • Leeftijd van 21 tot 65 jaar;
  • Voldoende inkomen hebben;
  • Nederlandse nationaliteit hebben.

Bron: Hostsh, PixabayBron: Hostsh, Pixabay

Lenen bij Cashbob

Bij Cashbob.nl was een lening zo aangevraagd. Geen ingewikkelde contracten of lange procedures om te kunnen lenen. Je vulde het aanvraagformulier in en mailde het naar CashBob. Zodra het allemaal bij CashBob binnen was, werden naam, adres en rekening nummer gecontroleerd op juistheid. Zodra Cashbob akkoord was met de aanvraag, kreeg je een SMS met het verzoek om via een SMS binnen 60 minuten akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Cahsbob heeft nu goede opvolgers met auto Nol of andere sites die auto verpanden mogelijk maken. Een groot voordeel van de auto verpanden is de snelheid van lenen maar ook dat vaak in de periode waarin u uw auto beleent geen wegenbelasting en verzekering hoeft te worden betaald.

Hoeveel krijg ik voor mijn auto?

Voor hoeveel u uw auto kunt belenen hangt van de waarde van uw auto af. Meestal kan, na taxatie van de waarde van uw auto, tot 50% van de waarde worden beleend. Op het moment dat u weer over voldoende geld beschikt, kunt u vervolgens uw wagen weer terugkopen. Wie niet van plan is om zijn auto op een later moment weer terug te kopen, hoeft zijn auto niet te verpanden maar kan er ook voor kiezen om zijn wagen tegen een mooie prijs te verkopen. Het spreekt voor zich dat het dan verstandig is om bij meerdere kopers een prijs te vragen zodat u het maximale uit uw voertuig kunt halen.

U brengt uw auto bij een soort van pandhuis

Uw auto als onderpand belenen is vergelijkbaar met het gaan naar een pandhuis. Dat betekent dat ook hier de nieuwe Pandhuiswet van toepassing is, die de consument moet beschermen tegen een hoge leenrente. Vanaf 1 juli 2015 wordt de leenrente maximaal 4,5% per maand, het mag lager zijn, maar niet hoger.

Slot snel geld lenen

Wie ’s-avonds gaat stappen en een beetje tekort komt of met de feestdagen, kan bij een flitslening baat hebben. Gebruik het wel verstandig en met mate. Denk anders ook aan aanbieders als Voorschot-je. Cashbob is december 2013 gestopt met nieuwe leningen uit te schijven, de andere aanbieders van snel geld niet. Dus snel geld lenen met uw auto als onderpand, het kan nog steeds.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Lenen met onderpand: voordelen lenen met onderpandEr zijn verschillende vormen van lenen op onderpand. De bekendste lening is de hypothecaire lening, waarbij de woning he…
Snel geld lenen per SMS bij FerratumSnel geld lenen per SMS bij FerratumMaximaal 800 euro lenen of nog meer met een pluslening? Snel geld lenen, denk aan 100 euro lenen of meer, kan zeer eenvo…
Flitskrediet bij Instantlening is direct geld in handenFlitskrediet bij Instantlening is direct geld in handenFerratum is snel geld lenen. Binnen 10 minuten staat het flitskrediet op de bankrekening, soms ook bij een negatieve BKR…
Bronnen en referenties
  • Afbeelding bron 1: Hostsh, Pixabay

Reageer op het artikel "Snel geld lenen per SMS: verpanden auto bij Cashbob"

Reacties

J. van Eyken, 22-07-2013 09:05 #2
Cashbob is ok!
prima voor korte geld probleempjes… Reactie infoteur, 17-02-2018
Klopt!

Pin Probleem, 08-02-2011 09:34 #1
Een minilening afsluiten kan niet alleen bij ferratum, voorschotje en Cashbob.nl maar ook bij bijvoorbeeld minilening.nl en saldodipje.nl. Er is dus meer dan genoeg keus.

Er staat tot slot in dit bericht dat er maar 1 flitslening per keer kan worden afgesloten maar dat is niet helemaal waar. Je kan bij verschillende programma's 1 lening pakket. Dit wil dus zeggen dat je 1 bij cashbob en 1 bij saldodipje kan afsluiten. Reactie infoteur, 08-02-2011
Beste Mr. Pin,
Er kan inderdaad worden geshopt bij meerdere aanbieders, maar ook daar geldt 1 lening pakket per aanbieder.
Met vriendelijke groeten,
Zeemeeuw

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 27-03-2016
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Geld
Special: Flitskrediet
Reacties: 2
Schrijf mee!