InfoNu.nl > Financieel > Lenen > Goedkoopste flitslening en minilening vergelijken

Goedkoopste flitslening en minilening vergelijken

Goedkoopste flitslening en minilening vergelijken Met spoed een paar honderd euro lenen in 2019 kan bij verschillende specifieke aanbieders. Maar wat kost een flitslening, flitskrediet of minilening? Wie biedt de goedkoopste flitslening aan wat zijn de kosten? Flitsleningen onderling vergelijken voor de kosten loont. Meestal is er geen BKR toetsing en heb je het geld zo op de rekening. Je leent van 100 euro tot 800 euro per keer. De flitslening of minilening betekenen echt snel geld lenen.

Krap bij kas en met spoed geld nodig

Als je met spoed geld nodig hebt, kunt je terecht bij de volgende aanbieders van snel geld. Voor 21 dagen of maximaal 45 dagen een minilening bij Ferratum:
  • Ferratum;
  • Saldodipje;
  • Betaaldag of Easycredit;
  • Voorschotje;
  • Minilening.

Flitslening en minilening

De flitslening is snel en direct een paar honderd euro te lenen. Met recht een minilening met spoed. Het gaat niet alleen snel, maar je kunt het overal krijgen door simpelweg een sms te sturen. Simpel en snel dus. Handig wanneer je even een paar honderd euro tekort komt en dus een paar honderd euro wilt lenen. Je hebt, zeker als het niet de eerste lening is, binnen 10 minuten het geld op de rekening staan.

Flitslening en minilening onderling vergelijken

Wie een flitslening of minilening onderling gaat vergelijken komt tot een aantal conclusies:
  • Er zijn meerdere aanbieders van een flitslening.
  • De bekendste aanbieders zijn die zijn overgebleven zijn Ferratum, Voorschot-je en Betaaldag.
  • Er zijn ook verschillen tussen deze aanbieders. Bij de ene aanbieder van een minilening kun je de eerste keer maximaal 100 euro lenen, bij de andere is dat 200 euro of meer. Bij Ferratum loopt de derde lening op tot maximaal 800 euro.
  • Overal moet je er voor zorgen dat je op tijd terug betaalt, maar niet overal is de looptijd even lang.
  • De looptijd die je vraagt telt. Kies bijvoorbeeld een flitslening voor 21, 15 of dertig dagen.
  • Als je gewoon op tijd terug betaalt, kun je daarna een nieuwe en vaak hogere lening aanvragen.
  • Meestal is er geen BKR toetsing.
  • Andere onderdelen van Ferratum zijn Sadodipje en 100eurolenen.
  • Je betaalt wel rente.
  • Vergelijk de flitslening en minilening van verschillende onderling goed.

Nieuwe regels flitslening 2018 en 2019, wat zijn de kosten?

Tot voor kort brachten de aanbieders van een flitslening afhandelingskosten in rekening die best hoog konden oplopen, maar dat mag niet meer. Verder maakt Ferratum verschil wanneer het je eerste lening is of dat je al eerder bij deze aanbieder hebt geleend. In dat laatste geval kun je meer en langer geld lenen:

Ferratum, Sadodipje en 100eurolenen:

Flitsleningaantal dagenbedrag inclusief rentejaarlijks kostenpercentagerente
10015100,5713.99% 0,57
10030101,1513.99%1,15
20015201,1513.99%1,14
20030202,3013.99%2,29
30015301,7213.99%1,72
30030303,4513.99%3,44
40030404,6013.99%4,59
50030505,7513.99%5,74
50045508,6213.99%8,63
60045610,3513.99%10,36
70045712,0713.99%12,08
80045813,8013.99%13,81

Voorschotje of Saldodipje, lening van 15 of 45 dagen:

geleende bedragterug betalen inclusief rente
300,00 301,72
500,00 505,75
700,00 712,07

Je bent daarna van die kosten verlost. Je kunt hier niet gratis lenen, maar dat kan nergens. Let er wel op dat je op tijd betaalt, want anders mogen er wel aanmaningskosten in rekening worden gebracht. Betaal dus op tijd en leen zo goedkoop mogelijk. Bij een lening voor een korte periode is de rente goed te overzien.

Ferratum, Voorschotje, Saldodipje

Ferratum en Voorschotje (=Saldodipje) blijken veel gevraagd te zijn. Snel geld in handen is zo een fluitje van een cent geworden.

Conclusie goedkoopste flitslening en minilening

Voor een flitslening of minilening kun je ook terecht als ergens anders de lening is geweigerd. Er zijn zijn de nieuwe regelgeving nog maar een paar aanbieders van snel geld. Zo kan iedereen snel over extra geld beschikken. De hoge kosten bestaan niet meer en mogen niet meer.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Flitskrediet bij Instantlening is direct geld in handenFlitskrediet bij Instantlening is direct geld in handenFerratum is snel geld lenen. Binnen 10 minuten staat het flitskrediet op de bankrekening, soms ook bij een negatieve BKR…
Snel geld lenen per SMS bij FerratumSnel geld lenen per SMS bij FerratumMaximaal 800 euro lenen of nog meer met een pluslening? Snel geld lenen, denk aan 100 euro lenen of meer, kan zeer eenvo…
Snel geld lenen met mobieltjeSnel geld lenen met mobieltjeSnel geld nodig in 2018 of 2019? Dat kan worden geregeld. Sneller dan snel kunt je extra geld lenen met je mobieltje of…

Reageer op het artikel "Goedkoopste flitslening en minilening vergelijken"

Reactie

Pcz, 15-03-2010 23:08 #1
20 euro over 100 euro gedurende 15 dagen… Dat is ongeveer 500% op jaarbasis. Leuke verdienste voor deze woekeraars. Reactie infoteur, 31-12-2018
Beste PCz,
1. Iedereen begrijpt dat je niet elke dag een dergelijke lening moet aangaan. In die zin gaat de vergelijking mank. Het blijft gemakkelijk dat deze mogelijkheid van snel lenen bestaat.
2. Stel iemand tankt op een dag voor 60 euro en ik volg uw redenering. Als ik dit maal 365 zou doen zou deze persoon voor bijna 22.000 euro per jaar tanken.
Met vriendelijke groeten,
Zeemeeuw

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 31-12-2018
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Lenen
Special: Flitskrediet
Reacties: 1
Schrijf mee!