InfoNu.nl > Financieel > Verzekering > Premie verzekering goedkoopste autoverzekering Allsecur

Premie verzekering goedkoopste autoverzekering Allsecur

Premie verzekering  goedkoopste autoverzekering Allsecur U wilt uw autoverzekering in 2019 het goedkoopste afsluiten. Wellicht lukt u dit bij Allsecur of de ANWB. De laagste autopremie en de beste en goedkoopste autoverzekering is online te vinden en af te sluiten. Niet voor niets heeft de autoverzekering van Allsecur al eens de Verzekeringssite Award gewonnen. Een autoverzekering afsluiten is bovendien zeer eenvoudig bij deze verzekeraar. Een grote concurrent is de ANWB met de aanbiedingen voor een goedkope autoverzekering. Kijk en vergelijk zelf

Wie is Allsecur?

Allsecur uit Den Bosch is een nieuwe prijsvechter die goedkope autoverzekeringen aanbiedt. Online of telefonisch, maar net wat u prettig vindt. Allsecur is onderdeel van het veel grotere Allianz en dus zeer betrouwbaar. Deze verzekeraar staat er op om zo veel mogelijk ook de beste autoverzekering aan te bieden. Een belangrijk voordeel voor de consument is, dat er geen stilzwijgende verlenging is. Sterker nog: u kunt uw verzekering elke dag opzeggen. Wie wil dat niet. Doordat er geen kleine lettertjes zijn, is Allsecur wel verplicht om een goede verzekering tegen een goede prijs aan te bieden. Zouden ze dat niet dan, dan zouden klanten snel kunnen opstappen, en daar is de verzekeraar natuurlijk niet mee gebaat. Allsecur komt regelmatig zeer goed uit de polls en heeft onlangs de Verzekeringssite.nl Award gewonnen vanwege allerlei positieve eigenschappen:
  • De overzichtelijke website;
  • De goede prijs;
  • De kwaliteit van de dekking van de verzekering;
  • De prima service richting klant.

Bepaal zo zelf wat voor autoverzekering u wilt, en bereken vervolgens zelf de premie die daar bij hoort. U betaalt geen eigen risico en weet zich verzekerd van een goede bijstand in geval van pech:
  • Via de pechdienst van Mondial Assistance;
  • De standaard hulp bij pech in uw woonplaats;
  • Bij ruitschade via Autotaalglas en Carglass

Voordelen van Allsecur op een rijtje

De belangrijkste voordelen zijn dan ook:
  • Standaard 0 eigen risico;
  • Binnen 5 minuten verzekerd. Kies zelf de dekking die u wilt en betaal zo nooit te veel;
  • Verzekering is dagelijks opzegbaar. Geen opzegtermijn dus;
  • Is 24/7 online bereikbaar.
  • Extra accessoires boven de 2.500;
  • Verlengde nieuwwaarde vergoeding.

Welke online autoverzekering?

De WA verzekering is wettelijk verplicht. Als u een autoverzekering wilt, is de WA verzekering dus het minimale. Als u meer wilt, kunt u kiezen voor bijvoorbeeld een WA beperkt casco, waarmee ook bijvoorbeeld diefstal, brand en glasbreuk is verzekerd. Of u kiest voor een WA volledig casco. Het voordeel van een volledig casco is dat u dan volledig verzekerd bent, ook als u zelf schade aan uw auto veroorzaakt. Verder kunt u zich verzekeren voor pechdienst in binnen en buitenland. Bijvoorbeeld als alternatief voor de ANWB. Maar u kunt ook andere autogerelateerde verzekeringen nemen, zoals een verzekering met juridische hulp en een rechtsbijstandverzekering of een inzittenden-verzekering. Wilt u geen korting op uw bonus malus dan kunt u ook nog kiezen voor de bonus garantie van Allsecur. Het is maatwerk, waarbij de klant als eerste aan zet is. Maar nogmaals: u kunt ook volstaan met de WA verzekering.

Wanneer is mijn auto verzekerd?

Bij nieuw aangevraagde online verzekeringen werkt het als volgt: u hebt zo wie zo een voorlopige dekking van zeven dagen. Hierna gaat de definitieve dekking. U kunt op de website volgen hoe het met de dekking gesteld is. Op de polis staat de datum van ingang. Tot slot hebt u ook nog eens veertien dagen bedenktijd vanaf de datum, waarop de online verzekering wordt afgesloten. Als u zich bedenkt, wordt de premie die al door u betaald is, volledig terug betaald.

Waarop letten bij autoverzekering?

Natuurlijk is de premie van een autoverzekering van belang en Allsecur biedt een scherpe premie, maar er zijn nog wel wat andere aandachtspunten waarop u bij een autoverzekering moet letten. Ik noem er een paar:
  • Hoe is de opbouw van schade vrije jaren geregeld.
  • Wat als er schade is.
  • Wat bij total loss en wat met de dagwaarde. Hoe wordt de dagwaarde berekend.
  • Is er ook sprake van vervangend vervoer en onder welke voorwaarden.
  • Wat gebeurt er bij diefstal in binnenland of buitenland.

Wat is de ANWB verzekering in 2019?

De ANWB geeft hulp bij pech op de weg via de wegenwacht en beantwoordt vele van uw vragen. Iedereen kent de Alarmcentrale van de ANWB en de ANWB-winkel met allerlei kortingen. Maar u kunt bij de ANWB ook een autoverzekering afsluiten. Met WA dekking, beperkt casco of volledig casco. De no-claim bedraagt maximaal 80%. Bovendien zijn er allerlei aanvullingen mogelijk. Denk aan:
  • Rechtsbijstand verkeer;
  • Inzittendenverzekering;
  • Vervangend vervoer;
  • Extra Auto Accessoires.

Online verzekeren bij de ANWB of telefonisch

Een autoverzekering bij de ANWB sluit u telefonisch af of online. Goedkoop en snel. Bovendien kunt u via de chat vragen stellen, maar dat kan telefonisch natuurlijk ook.

Premie autoverzekering zo laag mogelijk betekent ook een eigen risico

Wie zo min mogelijk autopremie wil betalen kan net zoals bij de zorgverzekering kiezen voor een autoverzekering met eigen risico.

Slot verzekeren bij Allsecur in 2019

Op de polis staan de dekkingen, waarvoor u kiest, vermeld. Bovendien kunt u altijd online bekijken hoe de dekking van uw verzekering in elkaar steekt. Wat wilt u nog meer. Vergelijk de aanbiedingen op internet: ook de ANWB heeft prima aanbiedingen voor een autoverzekering.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Autoverzekering bij ANWBAutoverzekering bij ANWBEen autoverzekering bij de ANWB is een verstandige optie. Bij de ANWB kun je namelijk een goedkope autoverzekering afslu…
Online autoverzekering afsluitenOnline autoverzekering afsluitenIn de Europese Unie is een aansprakelijkheidsverzekering voor motorrijtuigen verplicht, waarbij de bescherming van slach…
Kilometerverzekering: autopremie omlaagKilometerverzekering: autopremie omlaagDe kilometerverzekering, wat is dat voor autoverzekering? U wilt in 2019 uw autopremie omlaag brengen en zeker niet te v…
Autoverzekering voor ouderenVeel verzekeraars blijken een hogere premie te vragen aan de ouderen, indien de regelmatige bestuurder een man of vrouw…
Autoverzekering opzeggen, wat is de opzegtermijn 2019?Autoverzekering opzeggen, wat is de opzegtermijn 2019?U wilt uw autoverzekering in 2019 opzeggen of uw schadeverzekering opzeggen? U kunt direct online overstappen en meteen…

Reageer op het artikel "Premie verzekering goedkoopste autoverzekering Allsecur"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 06-01-2019
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Verzekering
Special: Verzekeringen
Schrijf mee!