InfoNu.nl > Financieel > Verzekering > Zorgverzekering Hema 2019

Zorgverzekering Hema 2019

Zorgverzekering Hema 2019 Ook de Hema heeft voor 2019 een goedkope zorgverzekering in de aanbieding. Niet zomaar een basisverzekering, maar een verzekering met een zeer lage zorgpremie, zonder medische selectie en uitgevoerd door Menzis. Wat kost een zorgverzekering bij de Hema? U kunt uw ziektekosten voor 2019 al voor 87 euro bij dit warenhuis verzekeren. De hoogte van de zorgpremie is in 2018 en 2019 ook afhankelijk van uw eigen risico. Goedkoop, maar dan moet u wel een verhoogd eigen risico nemen. Ook een aanvullende zorgverzekering is mogelijk. Dat is nog niet alles: u krijgt een zorgpas die op het hele assortiment van de Hema 10% extra korting geeft. Met de goedkope zorgpremie en klantenkaart doet de Hema duidelijk aan klantenbinding, zonder dat u nadelen ondervindt. Goedkoop dus.

Hema zorgverzekering 2019 afsluiten in 2018 is goedkoop

De Hema biedt steeds meer diensten aan en doet dat op een slimme manier door zoveel mogelijk mensen aan te spreken. Het is een warenhuis dat veel verder kijkt dan naar de verkochte goederen in de winkel De Hema probeert steeds meer klanten met allerlei voordelen aan zich te binden. Nu met de zorgverzekering 2019. Sinds eind 2013 kunt u al online bij dit warenhuis een zorgverzekering afsluiten. U kunt kiezen voor alleen de basisverzekering, maar u kunt daarbij ook een aanvullende zorgverzekering afsluiten.

Wat is de zorgpremie voor de basisverzekering bij de Hema in 2018 en 2019?

De HEMA introduceert bij de basisverzekering de mogelijkheid om uw eigen risico te verhogen. Iedereen heeft in 2018 en 2019 standaard een eigen risico van 385 euro maar deze kunt u nu verder verhogen tot 885 euro (2018 en 2019) en dat scheelt aanzienlijk in de premie. Dat de Hema al jaren een goedkope zorgverzekering aanbiedt blijkt wel uit het volgende overzicht:

Zorgverzekering Hema, zorgpremie 2018, basisverzekering bij een verhoogd eigen risico, premieoverzicht:

zorgpremieeigen risico
108 euro385 euro
84 euro885 euro

zorgpremieeigen risico
111 euro385 euro
87 euro885 euro

Voor wie is de zorgverzekering van de Hema?

Iedereen kan zich online aanmelden want de aanbieder is verplicht om u voor een basisverzekering te accepteren. Dan is de maandelijkse premie relatief laag vergeleken met de concurrentie en hangt het vooral van uw gezondheid af of het verstandig is om het eigen risico zodanig te verhogen dat u maar 87 euro in 2019 gaat betalen. U bespaart dan per persoon nog eens 240 euro, maar hebt uw eigen risico daarvoor wel met 500 euro moeten verhogen. Als er wat gebeurt met uw gezondheid waardoor uw eigen risico aangesproken moet worden, bent u waarschijnlijk duurder uit. Wie gezond is of nauwelijks gezondheidsklachten heeft, kan zo relatief goedkoop een basisverzekering ziektekosten afsluiten.

Aanvullende zorgverzekering Hema 2018 en 2019

U kunt ook een aanvullende zorgverzekering afsluiten die maximaal tot 18 euro extra premie leiden. De aanvulling is afhankelijk van uw wensen. Het vergoedingenoverzicht geeft aan waarvoor u dan extra verzekerd bent. De aanvullende verzekeringen waaruit u kunt kiezen zijn:

1. Aanvullende zorgverzekering voor 7 tot 27 euro per maand in 2018:

  • fysiotherapie 18 behandelingen;
  • spoedeisende zorg buitenland 100%;
  • voorbehoedsmiddelen 100%;
  • eigen bijdrage voor geneesmiddelen maximaal 200;
  • orthodontie voor kinderen tot maximaal 2000;
  • kraamzorg en kraampakket.

  • fysiotherapie 18 behandelingen;
  • spoedeisende zorg buitenland 100%;
  • voorbehoedsmiddelen 100%;
  • kraamzorg en kraampakket.

U kunt als deze aanvullende verzekering u onvoldoende dekking biedt ook bij een andere verzekeraar een aanvullende verzekering afsluiten. Zo wie zo heeft de Hema naast de nieuwe zorgverzekering allerlei andere verzekeringen in de aanbieding:
  • Autoverzekering, brommerverzekering, fietsverzekering, caravanverzekering, motorverzekering;
  • Woonverzekering;
  • Aansprakelijkheidsverzekering;
  • Rechtsbijstandverzekering;
  • Dierenverzekering;
  • Reisverzekering;
  • Ongevallenverzekering.

Conclusie zorgverzekering 2018 en 2019 Hema

De conclusie is dat u ook bij de Hema vanaf eind 2013 online terecht kunt voor het goedkoop afsluiten van een zorgverzekering. Wie veel ziektekosten heeft, kan beter niet kiezen voor de extra lage premie als gevolg van het verhoogd eigen risico. Verder kunt u bij dit concern ook prima terecht voor een aanvullende ziektekosten verzekering. U kunt kiezen uit drie pakketten waarvan de maandelijkse premie 7 tot 27 euro extra bedraagt. Als bonus krijgt u de HEMA klantenkaart die u 10% korting op alle producten in de winkel van dit warenhuis geeft.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Vrijwillig eigen risico 2018 en 2019 verhogenVrijwillig eigen risico 2018 en 2019 verhogenEen zorgverzekering 2018 of 2019 afsluiten met een hoger eigen risico en korting? Ook in 2019 levert een hoger vrijwilli…
Zorgverzekering studenten 2019Zorgverzekering studenten 2019Studenten willen een goedkope zorgverzekering voor 2019 kunnen afsluiten en hebben het meestal niet breed. Gelukkig is e…
Collectieve zorgverzekering 2019 en eigen risico 2019Collectieve zorgverzekering 2019 en eigen risico 2019Let op de collectieve zorgverzekering 2019 en de korting. De collectiviteitskorting is in 2019 ook voor de zorgverzekeri…
Acceptatie zorgverzekering 2019 verplicht?Acceptatie zorgverzekering 2019 verplicht?De verplichte acceptatie voor een zorgverzekering en niet afgewezen mogen worden geldt niet voor een aanvullende verzeke…
Overstappen zorgverzekering 2019Overstappen zorgverzekering 2019Als de premie zorgverzekering 2019 omlaag gaat door het overstappen naar een andere verzekering, zult u dan ook overstap…
Bronnen en referenties
  • Hema

Reageer op het artikel "Zorgverzekering Hema 2019"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 12-11-2018
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Verzekering
Special: Ziektekostenverzekering 2018
Schrijf mee!