InfoNu.nl > Financieel > Beleggen > Goedkoop beleggen via Lynx

Goedkoop beleggen via Lynx

Goedkoop beleggen via Lynx U kunt goedkoop online beleggen in 2018 en 2019 via de goedkope broker Lynx, profiteer van de voordelen. Zo kunt u kiezen voor goedkoop online beleggen en allerlei instrumenten om slim te handelen. Online beleggen wordt zo steeds goedkoper. Lynx werd al door de VEB uitroepen als de goedkoopste broker. Lynx geeft goedkoop toegang tot meer dan 80 beurzen in 16 landen en vele analyses. Goedkoop online beleggen, lagere kosten en transparant. Wordt ook zelf zo een betere belegger.

Goedkope transacties op de effecetenbeurs met Lynx

Goedkoop online beleggen via Lynx

Beleggen via het beleggingsplatform van Lynx is meer dan gewoon beleggen. Beleggen gaat zo snel, is grenzeloos en wereldwijd. Op meer dan 80 beurzen in 16 landen krijgt u toegang tot zeer veel beleggingen. Bovendien is dit goedkoper dan bij de concurrentie. En die concurrentie is momenteel groot. U kunt simpel online aan de slag met onder meer beleggingen in:
  • Aandelen en obligaties;
  • Futures en opties;
  • Verschillende valuta;
  • ETF’s en warrants;
  • Goud-, zilver-, mais- en olie-futures.

In deze lijst staan niet de turbo's, speeders of sprinters van de ING. Daarvoor kunt u wel terecht bij Binck bank, internetbroker en beleggersbank, of de grotere banken.

Lage tarieven via Lynx

De broker is ook zelf trots op de lage kosten die in rekening worden gebracht. Veel is gratis, dus kunt u vele kosten van het lijstje schrappen en goedkoop beleggen:
  • Geen bewaarloon betalen;
  • Geen abonnementskosten;
  • Geen beheerskosten;
  • Geen kosten bij uitbetaling van dividenden;
  • Geen administratieve kosten;
  • Lage transactiekosten.

Tarieven

Dat dit veelal lagere transactiekosten betekent dan beleggen bij Binckbank, Alex, ABN AMRO of de Rabobank blijkt uit onderstaande tabel. De tarieven zijn onlangs weer verlaagd. Als u op het plaatje klikt ziet u de grote verschillen in kosten bij deze internet banken vergroot in beeld. Kosten Lynx zijn lager. Vergelijk zelf de tarieven voor online beleggen, het lijkt steeds goedkoper te worden (december 2018):
  • Aandelen vanaf € 6,00.
  • Opties vanaf € 0,79.
  • Futures vanaf € 2,50.

Gebruikersvriendelijk, goedkoop en veilig online beleggen

Dit beleggers platform is zeer gebruikersvriendelijk, stabiel en betrouwbaar. Er zijn vele geavanceerde technische analyse tools en meer dan 60 ordertypes die het succesvol beleggen alleen maar eenvoudiger maken:
  • De OptionTrader;
  • De BookTrader;
  • De ChartTrader;
  • De SpreadTrader;
  • De FXTrader.

Lynx staat onder toezicht van de AFM en DNB. Het is op dit platform eenvoudig om de real-time streaming koersen en andere data te volgen. Uw geldsaldo is bovendien tot $1 miljoen verzekerd. Zeer handig is ook dat men gebruik maakt van het American Brokers platform met de directe toegang tot de beurzen en de mogelijkheid van het automatisch zoeken naar en beleggen de beste deal van het moment.

Openen van beleggers rekening bij Lynx

Op de website u de formulieren voor het openen van een rekening. Daarna ontvangt u de volgende werkdag thuis alle informatie die u nodig hebt om verder te te gaan. Bevestig uw aanmelding met de antwoordenveloppe en na maximaal twee werkdagen krijgt u per opgegeven email uw nieuwe rekeningnummer en verdere inloggegevens. Zodra uw eerste storting binnen is, kunt u meteen gaan beleggen. De minimum leeftijd om een rekening te openen is 18 jaar. U kunt er ook voor kiezen om uw aandelenportefeuille van elders over te boeken. Dan is er meestal geen storting nodig. Het overboeken van de portefeuille vraagt meestal veel tijd, omdat ook de oude bank moet meewerken. Als u ervoor kiest om uw oude portefeuille te liquideren en dan bij Lynx te beleggen, krijgt u een vergoeding van honderd euro. U kunt ook een zakelijke rekening openen.

Slot beleggen via Lynx brokers

Lynx is echt een prima platform voor online beleggers:
  • De kosten van beleggen zijn laag.
  • U hebt vele tools en veel informatie tot uw beschikking.

Zo haalt u het hoogste rendement uit uw beleggingen. Kies dus de juiste online broker.

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Goedkoop beleggen via Lynx"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 22-12-2018
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Beleggen
Special: Beleggen in aandelen
Schrijf mee!