Snel verzekering afsluiten bij Hema

Snel verzekering afsluiten bij Hema Je kunt bij Hema online snel allerlei verzekeringen afsluiten, vaak zijn er ook acties en kortingen als je meerdere verzekeringen bij Hema afsluit. Woning, fiets, auto, zorg en nog meer. Hema is hiermee het enige online warenhuis in Nederland waar je zo snel en gemakkelijk online een goede verzekering kunt afsluiten in 2020. Een stapelkorting kan een verzekering nog een stuk goedkoper maken. Eigenlijk kun je bij Hema voor bijna alle verzekeringen wel terecht.

De verzekeringen van Hema

Verzekering bij Hema in 2020

Je kunt je bij Hema tegen vele schades online verzekeren:
  • Een autoverzekering.
  • Een brommerverzekering.
  • Een dierenverzekering.
  • Een fietsverzekering.
  • Een motorverzekering.
  • Een reisverzekering.
  • Een woonverzekering.
  • Een zorgverzekering.

Natuurlijk wil je altijd een schade voorkomen, maar als er schade is, is het wel fijn als je weet dat je goed verzekerd bent.

Een autoverzekering afsluiten

Je auto kan in een paar muisklikken geregeld zijn. Je kunt kiezen uit:
  • WA met dekking van schade aan anderen en hulp na een ongeval.
  • WA-plus (WA + beperkt casco). Je dekt zo de schade aan anderen, hebt hulp na een ongeval, bent gedekt bij ruitbreuk en ruitvervanging, en bent verzekerd bij brand-, diefstal- of stormschade.
  • All-risk (WA + volledig casco). Je bent dan verzekerd zoals bij WA-plus maar ook voor de schade aan de eigen auto.

Er is bij beperkt casco een volledig casco ook een eigen risico waarvan de hoogte afhankelijk is van waar de auto wordt hersteld:
  • Per gebeurtenis een eigen risico van 135 euro bij autoherstel door autohersteller ABS.
  • Per gebeurtenis een eigen risico van 300 euro bij autoherstel door andere autohersteller dan ABS.

Aanvullend kun je een verzekering voor pechhulp nemen als de auto jonger is dan 10 jaar. Trouwens, nu je toch met verzekeren bezig bent, Hema heeft ook een ongevallenverzekering en een aansprakelijkheidsverzekering.

Een brommerverzekering bij Hema afsluiten

HEMA heeft de wettelijk verplichte WA-verzekering, maar ook een complete dekking van schade. Je kiest of voor de basisverzekering (WA) of de All risk verzekering waarbij ook schade aan je brommer verzekerd is.

Een dierenverzekering

De premie voor de kat kost hier vanaf 9,50 per maand en voor de hond vanaf 12,50 per maand. Dan heb je een dekking voor medische kosten tot 3.000 per verzekeringsjaar. De eigen bijdrage is 45 per declaratie, als je de rekeningen één keer per jaar indient, betaal je deze eigen bijdrage ook maar één keer. Hema geeft een stapelkorting van 15% in 2020 als je de verzekering voor meerdere huisdieren afsluit. Je kunt een hond of kat verzekeren tot maximaal de leeftijd van 5 jaar.

Een fietsverzekering

De fietsverzekering kent een WA verzekering en een aanvullende verzekering. De fietsverzekering van HEMA vergoedt na het kopen van een fiets gedurende drie jaar de volledige aankoopprijs.

Een motorverzekering van Hema

Net zoals bij een autoverzekering kun je bij de motorverzekering van Hema kiezen uit:
  • WA.
  • WA + beperkt casco.
  • All-risk.

Een reisverzekering afsluiten

Bij Hema kun je een reisverzekering voor het hele jaar afsluiten, wel handig zodat je niet elke keer weer dat je op sta[ gaat opnieuw een verzekering moet afsluiten. Daarmee zijn zomer en wintervakanties gewoon verzekerd. Je kunt kiezen voor alleen de basisverzekering maar ook voor aanvullende dekkingen.

Een woonverzekering

Alleen kiezen voor een basisverzekering is mogelijk, maar deze kan verder worden aangevuld. De woonverzekering kan een opstalverzekering zijn, maar ook een inboedelverzekering en uiteraard beide. Aanvullend is bijvoorbeeld een glasdekking mogelijk een een of appartementplusdekking.

Een zorgverzekering

De zorgverzekering is een basisverzekering en naar keuze ook een aanvullende verzekering. In de basisverzekering zitten:
  • De huisarts.
  • De medicijnen.
  • Een beperkte fysio.
  • Het ziekenhuis.
  • Noodzakelijke hulpmiddelen.
  • De wijkverpleging.
  • GGZ.

Hierbij geldt:
  • 100% vergoeding voor gecontracteerde zorg.
  • 75% vergoeding voor niet-gecontracteerde zorgverlener.

De aanvullende verzekering kent drie varianten. De variant met iets hogere premie geeft ook meer dekking. Bij Hema is dat variant 3 die dekking biedt voor:
  • 18 fysio behandelingen
  • Orthodontie
  • Spoedeisende zorg buitenland
  • Anticonceptie
  • Reisvaccinaties
  • Voetzorg

Ook hiervoor geldt:

De duurste variant kost in 2020 26 euro extra, de goedkoopste variant kost 8 euro per maand extra.

Slot, je verzekeren bij Hema

Hema biedt een batterij van verzekeringen aan, misschien zit er ook wat voor jou tussen. Extra aantrekkelijk kan een stapelkorting zijn want die drukt de premie per verzekering.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Hema Verzekeringen: soorten verzekeringen, contact, inloggenHema Verzekeringen: soorten verzekeringen, contact, inloggenDe verzekeringen van Hema zijn voordelig ten opzicht van grotere verzekeraars. Het is mogelijk om je voor bijna alles te…
Verzekering: welke dekking tegen schade?Verzekering: welke dekking tegen schade?Wat is de dekking tegen schade die uw verzekering in 2020 geeft, is er een eigen risico of wordt alles bij schade uitbet…
Verzekering afsluiten: afsluiten van een online verzekeringVerzekering afsluiten: afsluiten van een online verzekeringJezelf direct verzekeren door een online verzekering af te sluiten via Internet staat op de tweede plaats - na reizen -…

Verzekering TerreinwagenMet de toegenomen populariteit van terreinwagens is het interessant eens te bekijken waarin de verzekering van dat soort…
Doorlopende reis- en annuleringsverzekering vergelijkenDoorlopende reis- en annuleringsverzekering vergelijkenBij iedere vakantie, die je boekt krijg je het aanbod om te kiezen voor een doorlopende reis- en/of annuleringsverzekeri…

Reageer op het artikel "Snel verzekering afsluiten bij Hema"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 09-08-2020
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Verzekering
Special: Verzekeringen
Schrijf mee!