Hoge spaarrente Lloyds

Hoge spaarrente Lloyds Lloyds geeft u op de direct opneembare rekening een rente van 0,30%. U kunt zo eenvoudig via het internet veilig sparen. Bij Lloyds sparen is in 2020 sparen met een hoge spaarrente. De bank valt onder het Europese depositogarantiestelsel met een garantie van een ton per persoon. In Nederland opereert men onder de naam Lloyds bank Nederland. Bij Lloyds Bank Nederland kunt u sparen, een hypotheek afsluiten en zakelijk geld lenen voor uw bv.

Lloyds Nederland geeft hoge rente

Lloyds Nederland is onderdeel van Lloyds Banking Group. Met zijn 30 miljoen klanten over de hele wereld is de Lloyds Banking Group de grootste retailbank van het Verenigd Koninkrijk. Lloyds Bank Nederland is al enige tijd actief in ons land. Naar schatting 100.000 Nederlanders hebben een hypotheek bij Lloyds afgesloten. De bank is lid van de Nederlandse Vereniging van Banken, NVB, en Thuiswinkel Waarborg.

Sparen bij Lloyds Nederland

U kunt ook in Nederland sparen bij de Lloyds Bank. Woont u in Nederland, bent u ouder dan 18 jaar, hebt u een Nederlandse tegenrekening en een vaste verblijfplaats in Nederland en zoekt u een hogere rente dan u vindt bij de meeste andere banken, dan is een online internet spaarrekening snel en gratis geopend. Het beheer van de rekening verloopt geheel via het internet, zodat u op elk moment inzage hebt in uw saldo en overboekingen. Er is geen minimum inleg voor deze spaarrekening en u kunt er altijd bij komen (zowel geld opnemen als storten).

Rente van de Internet spaarrekening

Als u de aanmeldingsprocedure hebt doorlopen en uw identiteit via een eerste storting is vastgesteld, kunt u sparen op de nieuwe internet spaarrekening. Zodra het geld op de rekening staat krijgt u de rente vergoed. Deze wordt uitbetaald op 31 december van het jaar. U kunt ook eerder over de rente beschikken als u de rekening tussentijds opzegt. Deze rente is variabel en bedraagt 0,30% per jaar op 1 oktober 2020.

Lloyds bank en het depositogarantiestelsel

Lloyds bank heeft een vergunning in Europa en valt daarmee onder het Europese depositogarantiestelsel. Jarenlang was dit anders en viel de bank via het Financial Services Compensation Scheme, FSCS, onder het Britse depositogarantiestelsel. Dat de bank onder het Europese garantiestelsel valt is wel prettig, want zo is per persoon 100.000 euro gegarandeerd, precies zoals u in Nederland van de banken gewend bent. Blijf dus onder deze grens met sparen. De bank staat eveneens onder toezicht van De Nederlandse Bank en de Autoriteit Financiële Markten AFM. Eigenlijk een Nederlandse bank dus.

Veilig hoogste spaarrente

De spaarrente van de Lloyds Banking Group behoort tot de hoogste rente in ons land. Zolang u niet meer op de spaarrekening plaatst dan de waarde van 100.000 euro, is dit een prima en veilige aanvulling op andere banken. Volgens de bank heeft maar 1 procent van de spaarders bij de bank meer dan 50.000 euro op de rekening staan. Uiteraard kunt u ook kijken naar de top 5 banken met hoogste spaarrente in Nederland. Een spaarrekening bij Lloyds bovendien zo geopend.

Hypotheek bij Lloyds bank

Bovendien kunt u hier een hypotheek afsluiten. Aanvragen kan eenvoudig online gebeuren.De bank biedt annuïtaire en lineaire leningdelen aan tegen sterk concurrerende tarieven. U kunt hier ook uw bestaande hypotheek oversluiten.

Zakelijk geld lenen

Bij Lloyds is het mogelijk om een zakelijke lening aan te vragen door een besloten vennootschap is (bv), wanneer u een een Tesla wilt kopen. U leent dan tegen een vaste rente en hebt snel duidelijkheid over de acceptatie van de lening.

Conclusie Lloyds bank Nederland

Open dus eenvoudig een rekening en activeer deze zodra u de code van de bank hebt ontvangen. U logt dan eenvoudig in met de door u zelf gekozen inlognaam. Veilig en wel.
© 2010 - 2020 Sparen4you, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Hoge spaarrente Lloyds"

Reactie

Karin van der Vliet, 07-08-2010 14:31 #1
De 30 euro krijg je alleen als je saldo per 30 september?1000 of hoger is. Ik twijfel of deze voorwaarde vernoemd werd toen ik de rekening opende. Volgens mij stond dat er niet maar op dit moment wel. Weet iemand of dit is aangepast? Karin van der Vliet Reactie infoteur, 08-09-2010
Beste Karin,
Die eis is nieuw. Zo krijgt u op die 1000 euro maar liefst 5,4 procent rente.
Met vriendelijke groeten.

Infoteur: Sparen4you
Laatste update: 01-10-2020
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Sparen
Reacties: 1
Schrijf mee!