InfoNu.nl > Financieel > Lenen > Spoedlening bij Betaaldag in 10 minuten geld lenen

Spoedlening bij Betaaldag in 10 minuten geld lenen

Spoedlening bij Betaaldag in 10 minuten geld lenen De spoedlening van het bedrijf Betaaldag, onderdeel van Ferratum in 2019, is een zeer snelle manier van geld lenen via het internet. Dit keer geen flitslening per sms en het mobieltje, maar gewoon via de site van Betaaldag. Je vindt daar een schuifregelaar met de hoogte van het bedrag en de duur van de spoedlening. Bepaal zo direct online hoeveel je hoe lang wilt lenen. Het is allemaal transparant, flexibel en snel. Wat wil je nog meer.

Betaaldag, snel en gemakkelijk online geld lenen

De snelle lening van dit bedrijf lijkt veel op het bekende flitskrediet. Het grote verschil is dat de aanvraag voor deze lening niet verloopt via een sms, maar gewoon via de site van dit bedrijf. Niet het vele papierwerk en de vele vragen die we kennen van de grote banken. Alles wordt snel en volledig afgehandeld via internet. Op de site staat dat je binnen 10 minuten wordt gebeld, maar het kan tot 20 minuten duren voordat het geld op je bankrekening staat. Snel dus en dit kan 24 uur per dag. Het akkoord en de overboeking naar je rekening vinden volledig automatisch plaats.

Transparant en flexibel geld lenen

Op de site kun je ook bekijken wat je straks moet terug betalen. Nieuwe klanten kunnen de eerste keer tot 300 aanvragen. De looptijd kan zeer kort zijn. Het is jouw keuze., minimaal 5 dagen en maximaal een maand. Als je eerder kunt aflossen, dan dat mag dat bij Betaaldag. Alles zonder boete en dus flexibel.

Kredietbeoordeling van een spoedlening

Er vindt wel een kredietbeoordeling plaats, omdat ook Betaaldag graag zijn geld terug ziet. Waarschijnlijk is het geen BKR toetsing, maar alleen een interne beoordeling binnen het eigen netwerk, waarbij bestaande klanten meer kunnen lenen dan nieuwe klanten. Met de bestaande klanten heeft men immers ervaring. Bestaande klanten kunnen lenen tot maximaal 1000 euro per keer. Wie zorgt dat hij zijn lening op tijd of eerder aflost, kan weer een nieuwe lening afsluiten. Je betrouwbaarheidsstatus neemt dan verder toe.

Voorwaarden voor de snelle lening in 2019

De voorwaarden om snel te kunnen lenen zijn:
  • Je moet een of ander salaris hebben. Variabel of vast maakt daarbij geen verschil.
  • Je moet In Nederland wonen.
  • Een rekening hebben bij een Nederlandse bank.
  • De lening aflossen zoals is afgesproken.
  • Er zijn geen problemen bij de kredietwaardigheidscontrole. Een negatieve BKR heeft invloed op de uitslag, maar betekent niet een automatisch neen voor een nieuwe lening.

Terugbetalen van de mini-lening

Terugbetalen gaat via de account op de site. Klik onder het kopje actieve lening vervolgens op de knop betaal nu. Zo kom je automatisch op het betaalgedeelte. Betalen kan via iDeal of de traditionele bank. Je kunt de lening ook eerder aflossen zonder boeterente. Daar staat tegenover dat, als er een onvermijdbare verandering in je persoonlijke omstandigheden is die je tijdig aan Betaaldag laat weten, het vaak ook mogelijk is om de lening met maximaal een maand te verlengen.

Hoogte lening bij Betaaldag

Wie nieuw is kan maximaal 300 euro lenen, wie bekend is bij Betaaldag kan 750 euro lenen voor maximaal een maand.

Conclusie spoedlening bij Betaaldag afsluiten

Met spoed geld lenen kan nu super snel. De spoedlening lijkt op de sms lening, maar bij Betaaldag verloopt alles volledig via de site. Van geval tot geval kan worden berekend wat er geleend kan worden en wat het gaat kosten. Het geld staat ook nog eens snel op de bankrekening.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Saldodipje is snel 100 euro lenenSaldodipje is snel 100 euro lenenSaldodipje 2019, je kunt zelfs tot 800 euro lenen bij Saldodipje en dat voor 45 dagen. Dat zou je misschien niet verwach…
Flitskrediet bij Instantlening is direct geld in handenFlitskrediet bij Instantlening is direct geld in handenFerratum is snel geld lenen. Binnen 10 minuten staat het flitskrediet op de bankrekening, soms ook bij een negatieve BKR…
Snel geld lenen met mobieltjeSnel geld lenen met mobieltjeSnel geld nodig in 2018 of 2019? Dat kan worden geregeld. Sneller dan snel kunt je extra geld lenen met je mobieltje of…

Reageer op het artikel "Spoedlening bij Betaaldag in 10 minuten geld lenen"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 14-01-2019
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Lenen
Special: Lenen en krediet
Schrijf mee!