Flitskrediet bij Ferratum is direct geld in handen

Flitskrediet bij Ferratum is direct geld in handen Ferratum is snel geld lenen. Binnen 10 minuten staat het flitskrediet op de bankrekening, soms ook bij een negatieve BKR. Een paar honderd euro, 100, 200, 300 of tot 1.500 euro. Ook als elders een lening is geweigerd. Wie met spoed geld nodig heeft, smsít Ferratum voor deze flitslening. Je hebt een mobiele telefoon nodig of je gaat naar hun website. Na bevestiging van de sms krijg je direct geld in handen. Ook bij Voorschotje of Saldodipje.

Snel geld met flitskrediet van Ferratum

Direct geld in handen krijgen kan bij de juiste aanbieder. Ferratum, onderdeel van het bedrijf DBV Investment, biedt direct en in een mum van tijd een flitslening of flitskrediet op maat aan. Deze lening heet zo, omdat het inderdaad allemaal snel te regelen is. Een flitskrediet is een kleine lening en deze mini lening begint vanaf een bedrag van 50 euro. Meer kan ook, tot maximaal 300 euro. Je kunt opnieuw bij Ferratum lenen als een eerder krediet bij hen inmiddels is afbetaald.

Flitskrediet van 100, 200 of 300 euro

Dit flitskrediet is echt bedoeld voor wie op een bepaald moment direct extra geld wil hebben, en geen tijd heeft om daar lang op te wachten. Direct snel geld lenen moet dan ook snel gaan. Bij Ferratum staat het geld meestal binnen 10 a 20 minuten op je bankrekening of giro. Kenmerkend voor het flitskrediet is dat de looptijd van deze lening kort is, namelijk tussen de 10 en 28 dagen. Het voordeel is dat je er dus ook weer snel vanaf bent.

Kosten van een flitslening

Voor een flitslening worden geen behandelingskosten in rekening gebracht. Dat verandert als je niet op tijd terug betaalt, dan kunnen de koten verder oplopen door incassoprocedures. Voorkom dat dus altijd. Een flitslening helpt je snel uit de brand (je hebt het geld snel op de rekening staan, maar als je bij de aanvraag al weet dat je niet ook op tijd terug kunt betalen, kun je beter naar andere mogelijkheden voor geld kijken. Met andere woorden:

Afhandelingskosten voor een flitskrediet bij Ferratum: geen.

De belangrijkste voorwaarde is dat je bevoegd bent om een nieuwe lening aan te gaan en dat je de lening ook netjes zult terug betalen. Als je smsít krijg je de precieze voorwaarden nog eens te zien. Als je daarmee akkoord gaat is het allemaal zo geregeld. Kies niet voor een te korte looptijd als je niet op tijd kunt terug betalen. Deze manier van lenen is handig als je geld te kort komt. Je hebt er niets aan als de krediet verstrekker de volgende keer neen zegt, omdat je te laat was met het terugbetalen van een eerdere lening.

Wat sms ik om het flitskrediet te krijgen

De sms of webmail die je verstuurt bevat:
  • Het leenbedrag;
  • Looptijd lening;
  • De initialen voornamen;
  • De voorletters;
  • Je achternaam;
  • Je geboortedatum;
  • Het rekeningnummer voor het geld;
  • Je straat en huisnummer;
  • Je postcode en woonplaats;
  • Ter identificatie het nummer van je rijbewijs of identiteitskaart.

Wat moet ik sms-en

Voer je eigen gegevens via een sms in volgens een vast patroon, steeds gescheiden met een spatie. Sms dan of stuur een webmail:

Leenbedrag, looptijd, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, rekeningnummer, straat, huisnummer, postcode en woonplaats.

Doe je dit in deze volgorde dan ontvang je snel een reactie terug per sms, zo belooft Ferratum. In 10 minuten als je hier al bekend bent.

Conclusie flitskrediet bij Ferratum is direct geld in handen in 2020

Ja bij Ferratum of zusterbedrijf Saldodipje kun je snel geld lenen per sms of via de site van dit bedrijf. Besef wel dat ook een flitslening maar een tijdelijke oplossing is, er moet immers weer worden terugbetaald binnen de afgesproken termijn.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Snel geld lenen per SMS bij FerratumSnel geld lenen per SMS bij FerratumMaximaal 800 euro lenen of nog meer met een pluslening? Snel geld lenen, denk aan 100 euro lenen of meer, kan zeer eenvo…
Direct geld via flitslening ExtraatjeDirect geld via flitslening ExtraatjeExtraatje is vervangen door de grote concurrent Ferratum. De snelle afhandeling is gebleven. Die snelle bediening helpt…

Studentenkrediet en studentenlening DUO aanvragenStudentenkrediet en studentenlening DUO aanvragenStudenten hebben ook in 2020 geld nodig, want studeren is duur. De woonlasten lopen ook nog eens hoog op. Om toch als st…
Lening: de vier soorten leningenLening: de vier soorten leningenWie geld nodig heeft, kan dit lenen. Het klinkt simpel, maar is het dat ook? Want er zijn meerdere soorten leningen. Wel…

Reageer op het artikel "Flitskrediet bij Ferratum is direct geld in handen"

Reactie

Jm, 28-04-2010 02:54 #1
Die effectieve rentepercentages zijn wel degelijk bekend, alleen je moet even de tijd nemen om ze uit te rekenen, en ze zijn zeer hoog, als je voor 10 dagen?50 wilt lenen is de effectieve rente 2375%. Zelfs het gunstigste geval, 28 dagen?300 lenen kent een zeer hoge effectieve jaarrente van 911%. Conclusie: deze vorm van geld lenen kost zeer veel geld. Reactie infoteur, 04-07-2020
Beste JM,
1. Iemand leent voor een aantal dagen geld en betaalt daarvoor. Het is niet realistisch om dan te doen of iemand elke keer weer een dergelijke lening aangaat.
2. Ter vergelijking: volgens uw redenering is op een dag voor 50 euro tanken hetzelfde als in een jaar voor 18250 euro tanken. Of 1 keer 10000 euro winnen bij de staatsloterij hetzelfde als per jaar 120000 euro winnen.
Met vriendelijke groeten,
Zeemeeuw

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 20-06-2020
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Lenen
Special: Flitskrediet
Reacties: 1
Schrijf mee!