InfoNu.nl > Financieel > Lenen > Kleine lening kan

Kleine lening kan

Kleine lening kan Geld lenen, u wilt een klein bedrag lenen en in 2019 spoedgeld aanvragen? Het gaat immers niet altijd om grote bedragen. Snel een kleine lening, een minilening, behoort tot de mogelijkheden. Een kleine lening van een paar honderd euro afsluiten is ook wel bekend als flitslening en flitskrediet. Allemaal een kleine lening zonder afhandelingskosten. De lening wordt niet altijd getoetst en geregistreerd bij het BKR in Tiel en heeft het grote voordeel dat uw geld zeer snel op de rekening staat. Geen gedoe en binnen 10 minuten kan het allemaal geregeld zijn. Bereken ook zelf eens wat een lening u kost, het kan u enorm meevallen.

Mini-lening is snelle kleine lening van maximaal 750 euro

De mini lening doet zijn naam echt eer aan, want het gaat om bedragen van 100, 200, 300 euro tot maximaal 750 euro. Er zijn meerdere aanbieders op het internet te vinden. Niet voor niets want er is veel vraag naar. En de eisen anders voor deze lening dan bij het afsluiten van bijvoorbeeld een persoonlijke lening. Het bedrag dat u op nu uw rekening krijgt moet u binnen een kortere tijd terug betalen. Daar mag u afhankelijk van de aanbieder tot 30 dagen over doen. Een relatief korte looptijd die bij andere kredieten niet gebruikelijk is. Neen, bij anderen leent u voor vele jaren. Bij een hypotheek zelfs voor 30 jaar lang.

Voordelen mini-lening en flitskrediet

Wie kiest voor een kleine lening doet dat waarschijnlijk ook omdat het de meest snelle manier van lenen is. Niet vele weken wachten totdat u een akkoord hebt. Niet afwachten wat er uit de BKR toets komt, maar snel over het geld kunnen beschikken. Ziet u het voor u. U komt in een weekend een paar honderd euro tekort en dan moet u nog vele maanden wachten voordat u eventueel een lening krijgt. Neen dat werkt niet. Daarom is de flitslening, mini-lening of flitskrediet voor velen de beste en de snelste oplossing. Een tijdelijke oplossing, maar hij voldoet wel. Doordat het om kleinere bedragen gaar is er geen BKR-toetsing.

Kleine lening is eenvoudig af te sluiten

De kleine lening is ook eenvoudig af te sluiten. Het kan zelfs via een sms’je. Het hangt van de aanbieder af wat u precies moet sms'en en naar welk nummer, maar het kan op die manier wel supersnel. U stuurt een sms’je, leest natuurlijk ook de voorwaarden en geeft dan uw akkoord. Hebt er al eerder geleend, dan gaat het allemaal nog sneller en is het enkele minuten werk. Op internet vindt u de voorwaarden ook.

Geen afhandelingskosten flitslening meer

Door de nieuwe regelgeving betaalt u voor de snelle flitslening ook geen afhandelingskosten meer. Het gaat om de snelheid en om u een aantal weken verder te helpen. Iedereen heeft wel eens geen geld bij zich of komt wat te kort door gemiste rekeningen. De service is dan dat u toch geholpen wordt door bedrijven als Betaaldag, Voorschotje en Ferratum.

Lening moet u wel weer aflossen

U kunt tegelijkertijd altijd een persoonlijke lening of doorlopend krediet aanvragen, wanneer u denkt dat de BKR toets geen problemen oplevert. Zodra die kredieten rond zijn kunt u een kleine lening en andere kredieten ook weer snel aflossen of oversluiten dan een ander krediet. Voor een flitskrediet geldt namelijk wel dat u een nieuw krediet bij hetzelfde bedrijf kunt nemen zodra die is afgelost. Wel is het altijd nog mogelijk om bij verschillende verschaffers van kredieten een mini-lening afsluiten. U moet ze wel weer terugbetalen, maar het kan wel.

Slot spoedgeld aanvragen, kleine lening afsluiten in 2019

Iedereen heeft wel eens te weinig geld beschikbaar. Dan is het fijn dat ook daarvoor snelle oplossingen zijn. Bedenk wel altijd hoe u het geld weer gaat terugbetalen of herfinancieren. Als u dat doet is dit een fijne oplossing om een bepaalde periode van geldtekort eenvoudig te overbruggen

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Kleine lening kan"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 31-12-2018
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Lenen
Special: Goedkope lening
Schrijf mee!