InfoNu.nl > Financieel > Lenen > Direct lenen met flitslening of minilening

Direct lenen met flitslening of minilening

Direct lenen met flitslening of minilening Direct geld lenen kun je in 10 minuten met een flitslening, minilening of flitskrediet. Het kan nog steeds in 2014 en Ferratum heeft zich net vernieuwd. Met spoed geld lenen is zo zeer eenvoudig. De snelste lening is de flitslening, minilening of minikrediet. Je leent ook met negatieve BKR registratie zo snel en eenvoudig geld. Je sluit de flitslening af per sms of via het internet. Een negatieve BKR hoeft voor dit snelkrediet dus geen probleem te zijn, met een sms en zonder extra kosten. Zorg wel dat je de lening op tijd terug betaalt, anders zijn er wel extra kosten.

Direct geld lenen is en snel geld lenen

Lenen is al zo oud als de wereld, maar toch komen er soorten leningen bij. Er zijn vele vormen van goedkoop en slim geld lenen, maar meestal worden daarbij vele vragen gesteld en duurt het wel even voordat je het geld op je rekening hebt staan. En dat is natuurlijk niet echt handig, als je direct en snel geld wilt lenen en dus spoed hebt. Een pizzakoerier moet immers ook niet een dag later komen met een koude pizza. Een weekendje weg met te weinig geld en pas een week later een lening kunnen afsluiten, schiet dan ook niet op. Neen, je wilt snel geld hebben.

Wat is een flitslening, flitskrediet of snelkrediet?

En daarom is de flitslening bedacht. Snel een lening via een minikrediet. Dit is een kleine lening, maar met de eigenschap dat hij met spoed, modern en gemakkelijk is af te sluiten. Razendsnel houdt in binnen 5 of 10 minuten. Modern en gemakkelijk betekent via sms of internet. De bedragen zijn minder groot dan bij de bekende leningen als een persoonlijke lening of doorlopend krediet. Het gaat om maximaal een paar honderd euro. Echt bedragen om een korte tijd te overbruggen. Niet iets om hele dure uitgaven te doen.

Welke aanbieders van een minilening zijn er?

Er zijn meerdere aanbieders van minileningen. Bekend zijn Ferratum, Voorschotje en Saldodipje. Maar wie zoekt, zal er meer vinden. Het is wel zo, dat als een dergelijk bedrijf goede ervaringen met je heeft, het vaak allemaal nog wat sneller gaat. Je moet het geleende bedrag namelijk wel binnen de afgesproken termijn van 15, 21, 30 dagen of 45 dagen terugbetalen.

Hoe hoog is de rente op een flitslening?

Een flitslening heeft ook als kenmerkende eigenschap, dat je geen rente afhandelingskosten of administratiekosten betaalt. Dat is nieuw. Het is gratis snel geld lenen met als belangrijkste voorwaarde dat je op tijd terugbetaalt. Als dat zo is, leen dan op deze manier goedkoop 100, 200, 300, 400 of 800 euro.

Minilening per sms op je rekening

De minilening vraag je dus aan per sms of internet. Het feit dat het ook per sms kan, toont aan dat de doelgroep van de mini-lening vooral de jongeren zijn. Je stuurt een sms naar het bedrijf en geeft aan hoeveel je wilt lenen. Vervolgens krijg je snel een sms terug. Lees de voorwaarden en bevestig de sms. Als alles akkoord is, staat het geld op je rekening voordat je het weet.

Slot

Je doet er altijd goed aan om de mogelijkheden van lenen en flitskrediet op internet vooraf eens uit te zoeken. De flitslening is een echte uitkomst als je even wat extra geld nodig hebt. Geen gedoe, maar snel geld in handen.

Lees verder

© 2009 - 2014 Zeemeeuw, gepubliceerd in Lenen (Financieel) op . Het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde links
Goedkoopste lening 2013.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Direct lenen met flitslening of minilening"

Infoteur: Zeemeeuw
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Lenen
Special: Snel geld lenen
Schrijf mee!