InfoNu.nl > Financieel > Verzekering > Verzekering - verzekeren bij Meeus en Ditzo via internet

Verzekering - verzekeren bij Meeus en Ditzo via internet

Verzekering - verzekeren bij Meeus en Ditzo via internet Meeus en Ditzo garanderen dat u goedkoop online een verzekering kan afsluiten, veel sneller en meestal ook goedkoper. Sluit online bijvoorbeeld een autoverzekering af in 2019 of een verzekeringsbundel. Er zijn aanbiedingen volop voor wie even zoekt. Via het internet worden steeds vaker nieuwe verzekeringen afgesloten. Profiteer van de online kortingen.

Waar goedkoop online verzekeren?

Ook de verzekeringsbranche heeft dit gat in de markt ontdekt. Allerlei direct writers via internet zijn opgestaan en er zullen er nog meer gaan volgen. U kent ze wel:

Meeùs

Meeùs Assurantiën B.V. is aangesloten bij van UMG Verzekeringen B.V. en dat is een onderdeel van Aegon. Wie zich verzekert bij Meeùs, zit dus bij Aegon, maar toch benadrukt Meeùs in zijn bedrijfsvoering onafhankelijk te zijn. Meeùs heeft ruim 335.000 particuliere en 70.000 zakelijke klanten en een groot landelijk netwerk. U kunt bij Meeùs terecht voor een autoverzekering, een hypotheekafspraak of een reisverzekering. Bij het online afsluiten van een autoverzekering is de schade service en pechhulp inbegrepen en kunt u de ANWB pechhulp dus wel opzeggen. Verdere kenmerken van deze autoverzekering zijn:
  • U krijgt tot 80% aan bonus/maluskorting.
  • Kies voor een bij Meeùs aangesloten autoschadeherstelbedrijf en u hebt dan geen of een laag eigen risico.
  • U kunt rekenen op een goedkope autoverzekering, een lage autopremie inclusief pechhulp en hebt recht op vervangend vervoer bij schade en pech.
  • Maak gebruik van de Meeùs Repair and Fly service en ook op op vakantie wordt u auto hersteld.

De werkwijze is die van een nieuwe generatie verzekeraar voor een nieuwe generatie mensen. Dit vanuit transparantie, eerlijkheid en dialoog, en op informele wijze. Alles is zo snel via het internet te regelen. Het afsluiten van een polis en het opgeven van eventuele schades is zo geregeld. Gebruikelijke is de bonus malus bij schade. U komt dan bij een jaar schadevrij rijden hoger op de ladder met een hogere trede en krijgt daardoor extra korting op de premie. Bij een door u veroorzaakte schade valt u meestal maar iets terug.

Autobundel Meeùs

De autobundel bestaat uit in totaliteit uit:
  • WA dekking, óf
  • WA beperkt casco, óf
  • WA plus volledig casco dekking,
  • Een accessoires dekking,
  • Drie jaar nieuwwaardeverzekering,
  • Een ongevallen inzittende dekking, Schade Verzekering Inzittenden SVI.

Reisverzekering Meeùs

Natuurlijk kan als u op reis gaat ook een goede reisverzekering niet ontbreken. Deze is in drie varianten beschikbaar: de budget variant, de comfort variant en de premium dekking. Maar liefst 88% van de mensen die een doorlopende reisverzekering afsluiten kiezen voor de comfort variant, dat is niet de goedkoopste (budget variant) maar ook weer niet de duurste (premium).

Geld lenen bij Meeùs

Geld lenen kan ook. Daarbij hebt u de keuze uit:
  • Een doorlopend krediet;
  • Een persoonlijke lening;
  • Een WOZ krediet;
  • Een seniorenlening (tot 72 jaar);
  • Een plus krediet.

iZio en Ditzo

iZio bestaat als merknaam niet meer want het is een overgenomen door Meeùs. Ditzo is nog wel zelfstandig en timmert flink aan de weg met tal van verzekeringen:
  • Autoverzekering;
  • Zorgverzekering;
  • Reisverzekering;
  • Inboedelverzekering;
  • Aansprakelijkheidsverzekering;
  • Woonhuisverzekering.

De woonhuisverzekering is een voorbeeld van een verzekeringsbundel waarbij meerdere verzekeringen voor uw woning tegelijkertijd geregeld worden. U bent zo vaak goedkoper uit, bij de schade heeft u maar met één verzekering te maken en zelf hebt u hier nauwelijks meer omkijken naar. Zo geeft Ditzo u de Altijd Wonen Garantie wat inhoudt dat als de woning zo beschadigd is dat u er (tijdelijk) niet meer in kunt wonen, per direct vervangende woonruimte wordt geregeld. Zo bent u eigenlijk bij Ditzo altijd voldoende verzekerd bij schade.

Slot

Wie een nieuwe verzekeraar zoekt, doet er goed aan, om ook eens bij deze direct writer te gaan kijken. De concurrentie neemt toe en de prijzen kunnen omlaag. Blijf dus ook ten aanzien van de verzekeringen alert en profiteer. Betaal dus niet meer dan nodig is voor een verzekering.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Verzekeren & verzekeraar DitzoVerzekeren & verzekeraar DitzoVerzekeraar Ditzo onderscheidt zich ook in 2019 van de andere verzekeraars in ons land. Ditzo zit regelmatig in de top 5…
All risk inboedelverzekering biedt de beste dekkingAll risk inboedelverzekering biedt de beste dekkingDe meeste mensen kennen de all risk autoverzekering, maar voor de inboedelverzekering is deze dekking ook mogelijk. De p…
De ziektekosten in 2020, low budget basisverzekering ZEKURDe ziektekosten in 2020, low budget basisverzekering ZEKURDe zorgpremies zijn bekend en in 2020 kost de zorgpremie bij budgetpolis Zekur u vanaf 86,95 euro per maand. Opvallend…
Verzekering: welke dekking tegen schade?Verzekering: welke dekking tegen schade?Wat is de dekking tegen schade die uw verzekering in 2019 geeft, is er een eigen risico of wordt alles bij schade uitbet…

Reageer op het artikel "Verzekering - verzekeren bij Meeus en Ditzo via internet"

Reactie

G. Koenen, 09-12-2008 15:16 #1
Verzekeren bij Izio is niet zo gemakkelijk als U voorstelt om maar te zwijgen van "booming business". Om al geaccepteerd te worden is een hele kunst. Als U b.v. een woonhuis heeft met een hogere herbouwwaarde dan 250.000.- wordt U niet geaccepteerd als nieuwe klant. Men berekent het aan de hand van de opgegeven aantal m3 inhoud van het huis. Dit wil zeggen een gemiddeld vrijstaand huis van 500 m3 inhoud kan geen verzekering krijgen via Izio. Het zou hun sieren dat ze dit op hun "trage" website zouden vermelden om te voorkomen dat mensen uren hun tijd zitten te verdoen om vervolgens niet geaccepteerd te worden. Reactie infoteur, 01-01-2018
Beste G. Koenen,
1. Het is inderdaad zo iZio bepaalde grenzen heeft gesteld, om de premie laag te kunnen houden. Ook al lijkt 250.000 euro niet zo veel, inclusief de grond gaat het al gauw om een pand van 350.000 euro of meer en daaronder valt circa 90% van de huizen in Nederland.
2. Ik had zelf geen problemen met de website.
3. Dank u wel voor uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
Zeemeeuw

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 11-01-2019
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Verzekering
Special: Autoverzekering afsluiten
Reacties: 1
Schrijf mee!