Reacties
Marius Ten Brinke, 30-11-2009
Woon in het buitenland en kan alleen bevestigen dat de Service van de ABN AMRo inmiddels nog veel slechter is: ben al 6 maanden bezig mijn verhuizing administratief bij de ABN AMRO correct te krijgen. Is nog steeds niet gelukt. Heb dus mijn rekening (inmiddels 2 keer) opgezegd heb en raad wat… ook dit hebben ze niet \"meegekregen\". Telefonisch speelt men zich zo dom, dan ze vermoedelijk hopen dat ik van ellende een hart aanval krijg. Heb wel een brief ontvangen dat vanwege mijn niet recente inloggen (hoe zou dat nou komen) de nieuwe bankvoorwaarden gelden… Grrrrrr.Reactie infoteur, 30-11-2009
Beste Marius ten Brinke,
U kunt via de website van ABN AMRO, via Contact rechts boven in, altijd een klacht indienen of vraag stellen. Dan heeft u het ook nog eens op papier, als u het laat uitprinten. U moet namelijk niet opgeven, maar zo veel mogelijk wegen bewandelen.
Met vriendelijke groeten,
Zeemeeuw
Gert Ermers, 03-06-2008
De informatie van de heer Bruinsma heeft mij doen besluiten naar de ABNAMRO toe te gaan met zijn informatie en jawel opeens was men bereid mijn rekening op te heffen. Bedankt Heer Bruinsma.Reactie infoteur, 03-06-2008
Mooi, erg nuttig dus zo\'n forum bij dit artikel over ABN AMRO.
Wbruinsma, 02-06-2008
Wij werden met hetzelfde standpunt van de ABN AMRO geconfornteerd. Navraag bij zowel onze nieuwe bank (DSB…) en de Ned. Vereniging van Banken leerde dat dit in strijd is met de onderlinge afspraken. ABN AMRO heeft dit ook (in ons geval) toegegeven en teruggedraaid. De ABN AMRO rekening is dus gewoon opgezegd terwijl de opstapserviec gewoon doorloopt.Reactie infoteur, 02-06-2008
Dus toch gerechtigheid.
Gert Ermers, 25-04-2008
Via overstapservice van de abnamro naar de dsb bank. Kan pas na dertien maanden mijn rekening bij abnamro beeindigen, moet dus zolang mijn kwartaalbijdrage blijven betalen. Schandalige behandeling na vele jaren klant bij abnamro te zijn geweest :-(Reactie infoteur, 25-04-2008
Dat is inderdaad zuur.