Welmoed, 22-11-2013
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een Airmileskaart die ik gekoppeld heb sinds vandaag aan de nieuwe AH Bonuskaart. Tevens heb ik nog een oude bonuskaart waar ik ook Airmiles op spaarde. Hoe zet ik de gespaarde Airmiles van de oude AH bonuskaart op de nieuwe?
Groeten, Welmoed
Reactie infoteur, 24-11-2013
Ik zou hiervoor de klantenservice benaderen, https://www.airmiles.nl/overairmiles/paginas/klantenservice.aspx
Houd er rekening mee dat airmiles niet onbeperkt inwisselbaar zijn (3 of 5 jaar, afhankelijk van het moment waarop de airmiles toegekend zijn. Zie 'vraag en antwoord > geldigheidsduur' op https://www.airmiles.nl/overairmiles/paginas/klantenservice.aspx ).
P. C. M. Lauret, 02-11-2013
Ik ben mijn airmilespasje kwijt. Wat nu?
Reactie infoteur, 03-11-2013
Advies van airmiles: eerst pas laten blokkeren, dan (gratis) een nieuwe aanvragen. Zie https://www.airmiles.nl/overairmiles/paginas/klantenservice.aspx?qs=66#anchorAirMileskaart
P. C. G. Boogaart, 18-02-2012
Hallo geachte airmiles graag zou ik een airmilespas aanvragen hoe kan ik dat het beste doen ik kan daar namelijk niks op vinden hoe ik dat het beste kan doen graag hoor ik van u b. v. d.
Reactie infoteur, 20-02-2012
Goedenavond,
Op http://www.airmiles.nl/airmiles/default.asp?location=home.klantenservice.deairmileskaart vindt u informatie over het aanvragen van een airmileskaart. Veel succes!
E,y, Berkhof, 20-01-2012
Ik spaar al vanaf het begin. Door verhuizing 11 jaar geleden, viel me niet op dat ik geen airmiles overzichten meer kreeg. De pas ben ik altijd blijven gebruiken, maar toen ik deze week bij Shell mijn pasje gaf omdat ok over wilde stappen van zegels op airmiles bleek dat mijn saldo 0 was. Hoe kan dit nou.Ik spaar al vanaf het begin en het pasje wordt altijd gescand bij AH en andere winkels?
Reactie infoteur, 20-01-2012
Dat is heel vervelend. Ik adviseer u direct contact op te nemen met hun klantenservice, zie http://www.airmiles.nl/airmiles/default.asp?location=home.klantenservice.vraagaanklantenservice
Succes!
Pirovano, 03-12-2011
Onze pasjes zijn versleten, als ik nieuwe aanvraag krijgen wij dan hetzelfde nummer?
of een andere.
hoe gaat het dan met de gespaarde punten?
in afwachting op uw antwoord.
Reactie infoteur, 06-12-2011
Op http://www.airmiles.nl/airmiles/default.asp?location=home.klantenservice.meestgesteldevragen&vraagnummer=3244&indicator=0 vindt u wellicht het antwoord op uw vraag.