InfoNu.nl > Financieel > Lenen > Direct geld op de rekening

Direct geld op de rekening

Direct geld op de rekening In 2017 direct een paar honderd euro op de rekening krijgen van een bank of pandhuis. Een bedrag van een paar honderd euro, 500 euro, 750 euro of meer op de rekening gestort krijgen via een flitslening en dit geld direct kunnen opnemen. Dit is eenvoudig, zodra de kredietaanvraag binnen is en is geaccepteerd. Wil je een klein bedrag lenen en is terugbetalen geen probleem, maak dan gebruik van snel geld lenen. Via sms of gewoon online snel geld lenen staat het geld bijna direct op je rekening.

Geld nodig, een snelkrediet biedt de oplossing

Je kunt geld nodig hebben voor over een paar jaar, maar ook direct. Even zonder geld zitten is dan erg vervelend. Gelukkig is ook daar snel een oplossing voor met het snelkrediet. Of kies voor een pandhuis dat direct een lening levert.

Direct geld op de rekening kan inderdaad

Als je dit leest denk je dat het niet mogelijk is, maar het tegendeel is waar. Een kleine lening vragen en het geld direct op de rekening krijgen kan wel degelijk. Via een sms wordt dit een sms-krediet genoemd en anders een kleine lening online. Het is een kwestie van een goede aanbieder van snel geld vinden, lening afsluiten, terugbetalen en klaar. In de ochtend vragen en in de avond uitgeven kan dus.

Kleine lening terugbetalen

Zorg wel voor het op tijd terugbetalen van de lening. Een bedrag lenen van een paar honderd euro lenen is niet veel, maar er zijn wel extra kosten aan verbonden als je niet of te laat terug betaald. Wie gewoon op tijd betaalt, heeft alleen maar profijt van deze lening. Niemand zit immers graag zonder geld. Een tip is wel om de voorwaarden goed te lezen. In de voorwaarden staat hoe snel moet worden terugbetaald. Dat kan per kredietaanbieder weer anders zijn. Soms is het al binnen een paar dagen, soms heb je een maand de tijd of kan de looptijd worden verlengd. Neem die aanbieder die bij je uitgavenpatroon past. Dus als het loon er over een week weer is,kun je beter niet een lening nemen die al na een paar dagen afloopt, maar eentje waarmee je een paar weken vooruit kunt. Vaak is vervroegd terugbetalen zonder enig probleem mogelijk, waardoor je beter een langere looptijd dan een korte looptijd van de minilening kunt nemen.

Hoe snel het geld terugbetalen?

Hoe snel de lening moet worden terugbetaald hangt dus van de aanbieder af. Een paar voorbeelden van aanbieders van een flitslening:
  • Ferratum: binnen 15 of 30 dagen;
  • Betaaldag: onderling overeen te komen;
  • Saldodipje: binnen 15 of 30 dagen;
  • Payday binnen 15 dagen of 30 dagen;
  • Minilening: 21 dagen;
  • Voorschotje: 21 dagen.

Wat kost direct geld lenen?

Direct geld lenen kost meestal wat extra, zoals bij de gewone bank een spoedoverboeking extra kost. Ook hier loont het dus de moeite om een paar aanbieders te bekijken en vergelijken. Snel kan het meestal wel.

Ik heb in 2017 extra geld nodig

Direct geld op de rekening betekent ook dat je het geld direct nodig hebt. Soms duurt het 10 minuten, soms 20 minuten. Vooral als je er al bekend bent, is het geld snel gestort. Als je een beetje meer tijd hebt of een bedrag van 1.500, 15.000 euro tot 50.000 euro wilt lenen, kost ook het verstrekken van de lening wat meer tijd. Je komt dan ook bij andere bedrijven en kredietbemiddelaars uit. Bekende namen zijn dan Santander, Girokrediet, Ribank en allerlei banken. Die zullen je gegevens nagaan bij het BKR en dat vraagt een aantal dagen tijd. Het snelle krediet is zonder BKR-toetsing, want met toetsing zou een snelle lening niet haalbaar zijn. Het internet of je mobieltje helpen je zo tegenwoordig zeer snel aan extra geld.

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Direct geld op de rekening"

Infoteur: Info4mij
Laatste update: 12-06-2017
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Lenen
Special: BKR lenen
Schrijf mee!