Wehkamp, hoe maakt u een account aan?

Wehkamp, hoe maakt u een account aan? Wehkamp, hoe maakt u een online account aan? Wehkamp is een groot online warenhuis wat door consumenten zeer gewaardeerd wordt. In de zomermaanden van 2008 onderging de website van Wehkamp een enorme verandering, waarbij nog eens de nadruk werd gelegd op het verfrissende en moderne karakter van de producten van Wehkamp. Meer dan 81 miljoen bezoekers bezoeken jaarlijks de website. Het postorderbedrijf is ongekend populair. Hoe maakt u een account aan? Wehkamp heeft jaarlijks een omzet van honderden miljoenen en is dus een zeer succesvolle onderneming. Daardoor kunnen ook de prijzen betaalbaar gehouden worden. Bij postorderbedrijf of online warenhuis Wehkamp kunt u terecht voor kleine en grote producten, cadeautjes voor mannen, vrouwen en kinderen, maar ook voor mode en spullen voor uw vakanties, elektronica, keukens en volledige slaapkamers. Ook voor huishoudelijke apparatuur, fototoestellen, enzovoorts, kunt u er terecht. Om er te kunnen shoppen hoeft u alleen maar een account aan te maken:
  • Bezoek de website van: Wehkamp
  • Op de website van Wehkamp kiest u voor ‘inloggen’.
  • Kies dan voor ‘persoonlijk account aanmaken’. Dit staat midden op de pagina.
  • Vul een goed werkend e-mailadres in.
  • Verzin een veilig wachtwoord.
  • Vul het wachtwoord nogmaals in bij ‘bevestig wachtwoord’.
  • U kunt e-mailvoordeel aanvinken, als u speciale aanbiedingen wilt ontvangen per e-mail.
  • Klik op doorgaan.
  • Uw account is nu aangemaakt. U ziet een venster waar u kunt afvinken of u voor het eerst bij Wehkamp koopt, ja of nee. Maak de keus die bij u past.
  • Als u nog niet eerder bij Wehkamp heeft gekocht, mag u een persoonlijk Wehkamp account maken. Uw naam, adres en dergelijke, worden daarin opgenomen. Dit is belangrijk voor het geval u iets koopt. Het wordt dan op het goede adres bij u thuisbezorgd.
Omdat Wehkamp zo enorm veel producten verkoopt is het onmogelijk om deze allemaal op te noemen. Maar wat u ook zoekt, de kans is groot dat u het bij deze online thuiswinkel zult vinden.

Goedkope producten en lunchbreaker.

Wehkamp heeft regelmatig aanbiedingen kortingen. Dagelijks tussen 12.00 tot 13.00 uur vindt u bij Wehkamp een product met een superkorting. De zogenaamde lunchbreaker.

Wehkamp, wat kunt u er kopen?

  • Damesmode.
  • Herenmode.
  • Kinderkleding.
  • Meubels (banken, kasten, eethoek, bedden, enzovoorts).
  • Zonnebank, sauna, fitnessapparaten, alles voor moeder en kind, erotische kleding, drogisterij producten, schoonheidsproducten, enzovoorts.
  • Televisie (LED, LCD, 3D TV, enzovoorts), iPods, beamers, camera’s, filmcamera’s, en overige.
  • Computers, laptop, tomtom, enzovoorts.
  • Airco’s, wasmachines, vaatwassers, drogers, enzovoorts.
  • Van alles op het gebied van kamperen, zoals tenten, slaapzakken, opzetbaden, en zo meer.
  • Fietsen.
  • Trampoline en babybedjes.
  • Barbecues, tuinmeubelen, ligstoelen, tuinhuisjes.
  • Buitenspeelgoed, zoals zelf volledige glijbanen.
  • DVD’s, boeken en games.
  • Overige.

Kopen op afbetaling.

Bij Wehkamp kunt u alle producten die u nodig heeft kopen en u kunt bepalen of u direct betaald of op afbetaling. U kunt direct betalen of gespreid betalen. U kunt kiezen uit:
  • Direct betalen met iDEAL. (Via uw bank wordt de betaling meteen overgemaakt)
  • Via een acceptgiro, die u wordt toegestuurd samen met het product wat u gekocht heeft.
  • In maandelijkse termijn (op afbetaling dus).
Betalen met iDEAL heeft als voordeel dat u het product (op voorraad) direct krijgt toegestuurd. Als u een aankoop doet via afbetaling of via achteraf betalen, dan kan er een voorschot gevraagd worden. Dit is waarschijnlijk afhankelijk van het aankoopbedrag.

Bezorging.

U kunt de aankopen bij Wehkamp thuis laten bezorgen, maar u mag ze ook zelf ophalen als u dat liever doet. U krijgt uw spullen veertien dagen op zicht, dus als het u niet bevalt, mag u het altijd terugsturen en dan krijgt u gewoon uw geld terug. Online winkelen bij postorderbedrijven is gemakkelijk en vaak heel betaalbaar. Let wel op dat u niet meer koopt dan u zich kunt veroorloven.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Geld lenen bij WehkampGeld lenen bij WehkampHet is sinds een aantal jaren mogelijk om geld te lenen via Wehkamp.nl. Het bedrijf Wehkamp biedt deze mogelijkheid aan…
Postorderbedrijven Wehkamp en OttoPostorderbedrijven Wehkamp en OttoHet kopen bij postorderbedrijven kan erg aantrekkelijk zijn. U koopt in 2020 eenvoudig vanuit uw luie stoel thuis en laa…
PayPal account aanmaken - Stap voor stap instructiesPayPal account aanmaken - Stap voor stap instructiesEen paypal account aanmaken maakt het mogelijk om online te betalen. Naast je credit card is PayPal een heel handige man…
Kopen op rekeningKopen op rekeningKopen op rekening of kopen op afbetaling in 2020 is vooral comfortabel kunnen kopen. Niet meer direct afrekenen, maar ko…

Aanbetaling doen: alleen als er garanties zijnAanbetaling doen: alleen als er garanties zijnHet risico van een aanbetaling doen is soms groot. Is er niets geregeld, dan is iemand al zijn geld kwijt als het desbet…
De bank Van LanschotDe bank Van LanschotVan Lanschot is een Nederlandse bank. Het is sinds een aantal jaren de oudste bank van het land. Van Lanschot heeft een…
Bronnen en referenties
  • Wehkamp
  • Eigen ervaring

Reageer op het artikel "Wehkamp, hoe maakt u een account aan?"

Infoteur: Kisses
Laatste update: Januari 2012
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Geld
Schrijf mee!