InfoNu.nl > Financieel > Geld > Vliegtickets vergelijken: Momondo

Vliegtickets vergelijken: Momondo

Vliegtickets vergelijken: Momondo Met reiswebsite Momondo is het ook in 2019 eenvoudig vliegtickets vergelijken, goedkoop reizen en geld besparen. Duizenden luchtvaartmaatschappijen en reiswebsites worden bekeken en vergeleken. Het is een kwestie van stad of het vliegveld van aankomst en vertrek intikken. U kunt apart aangeven of u een huurauto wilt en waar u wilt overnachten. U hebt, als u ook het hotel via Momondo boekt, een 24 uur prijsgarantie op de prijs van het hotel. Op het internet zijn er meerdere websites om de prijzen van vliegtickets te vergelijken. Bij Momondo hebt u het grote voordeel dat u eenvoudig de prijzen kunt vergelijken en dit zonder verborgen kosten. Via het beeldscherm van uw computer snuift u de vakantie al een beetje op. Dit is de manier om goed geïnformeerd goedkope vluchten te boeken over de hele wereld. Denk aan Lissabon, Barcelona, Brussel, de Verenigde Staten, Manilla, Dubai, Singapore, Portugal, Maleisië, maar er zijn legio bestemmingen mogelijk. Welke vlucht is in 2019 het goedkoopst?

Award winnaar Momondo geeft de beste tarieven door

Wie een vlucht wil boeken, of het voor uw vakantie of zakelijk is, kan niet meer om de vergelijkingssites voor goedkope vluchten heen. Sites en apps wijzen u de weg. Daardoor kunt u ook niet meer om Momondo heen. Deze award winnaar wordt door velen hoog gewaardeerd. Vaak sleept het prijzen in de wacht als de beste vlucht vergelijkingssite en wordt het ook aanbevolen door CNN, de New York Times en The Daily Telegraph. Waarom eigenlijk?

Zoeken via reiswebsite Momondo is onafhankelijk en wereldwijd toepasbaar

Momondo is een slimme zoekmachine die op basis van uw wensen gaat zoeken naar de optimale vlucht. Vele mogelijkheden worden vergeleken en u krijgt een onafhankelijk advies voorgeschoteld voor vluchten wereldwijd. U krijgt zo snel veel nuttige informatie op het scherm:
  • De goedkoopste vertrek- en aankomstdata.
  • De populaire luchtvaartmaatschappijen voor uw vlucht.
  • Eventuele hogesnelheidstreinen zijn geïntegreerd in de zoekresultaten.
  • Wanneer u het beste kunt vliegen (balans prijs en vluchttijden).
  • De invloed van de dagen van vertrek op de prijs van de tickets. Denk ook aan de seizoensgebondenheid van sommige kosten. Soms kan een vertrek een dagje later u veel geld besparen. Een prijsoverzichtskalender laat dit eenvoudig zien.
  • De waardering en feedback van de bezoekers van de hotels. Hoe chique is het daar, is het een goede plek voor een familievakantie, hoe romantisch is het op de locatie en zo verder.
  • Wat zijn de mooie plekken op locatie en in de omgeving van de locatie.
  • Wat is er te doen?
  • Hoe is de temperatuur in het gebied.
  • U krijgt allerlei demografische informatie.
  • U krijgt informatie over de cultuur.
  • De valuta waarin betaald wordt.
  • De bezienswaardigheden waar u zeker naar toe moet.

Kortom u krijgt niet alleen veel informatie over de vlucht en de prijs van de vliegtickets, maar weet zo veel beter waar u naar toe gaat en wat er in het gebied te vinden is. Wie meer informatie wil dan alleen de prijs, klikt door en raakt een beetje betoverd door de vele mogelijkheden die worden voorgeschoteld. Kloppen de reisdata, de luchthavens van vertrek en aankomst, het aantal passagiers, de namen van de passagiers en de e-mail, dan kunt u uw boeking afronden. Momondo maakt het mogelijk om de goedkoopste en beste vlucht te boeken en u kunt hier meteen uw hotel boeken of een auto huren. Alleen de vlucht boeken en de rest elders regelen behoort ook tot de mogelijkheden.

Vliegtickets boeken, maar eerst vergelijken

Via Momondo krijgt u het totaaloverzicht van de meest interessante vluchten, met datum van vertrek een aankomst, de maatschappij waarmee u vliegt, of er tussenstops zijn, uw vluchtgegevens, hoe lang de vlucht zal duren. Eigenlijk alle informatie die nodig is. Momondo verwijst u voor de boeking van uw vlucht door naar een andere website. Dat kan bijvoorbeeld Skypicker zijn die garandeert dat als u uw aansluitende vlucht mist door een annulering, vertraging of een herschikking, u zonder kosten een stoel aangeboden krijgt in de volgende beschikbare vlucht. Ook een volledige terugbetaling van uw reservering is dan mogelijk.

Kosten vliegtickets zijn transparant, prijsgarantie hotel

De vergelijkingssite Momondo wil zoveel mogelijk transparantie in de kosten geven. Er is immers niet vervelender dan dat de prijs straks door bijkomende kosten toch veel hoger blijkt te zijn dan gedacht. Er is ook een prijsgarantie voor het hotel. Stel u boekt nu een hotel en vindt binnen 24 uur een goedkopere deal, dan wordt op basis van deze prijsgarantie het prijsverschil terugbetaald.

Conclusie hoe vindt u in 2019 de beste vlucht?

De beste vlucht vindt u via een goede vergelijkingssite. Momondo wil u daar graag van dienst zijn.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Momondo

Reageer op het artikel "Vliegtickets vergelijken: Momondo"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 22-01-2019
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Geld
Special: Autos onderweg
Schrijf mee!