InfoNu.nl > Financieel > Diversen > Bladcadeau, hoe en wat?

Bladcadeau, hoe en wat?

Bladcadeau, hoe en wat? Heb je een bladcadeau gekregen voor je verjaardag, met kerst of gewoon zomaar, maar weet je niet wat je ermee kan en wat het inhoud? Hieronder staat uitgelegd wat bladcadeau is, welke soorten er zijn en waar je deze cadeaubon aan kan besteden.

Bladcadeau

Bladcadeau is een cadeaubon met verschillende prijzen of thema's. Met deze cadeaubon kan je uit een grote hoeveelheid tijdschriften kiezen, waar je een abonnement op kan nemen. Er zijn maar liefst 64 verschillende tijdschriften waar je uit kunt kiezen. Als je wel eens vaker hebt nagedacht om een abonnement op een tijdschrift te hebben, maar niet een heel jaar wilt betalen of dat het abonnement niet automatisch doorloopt is bladcadeau echt iets voor jou. Een abonnement gekocht via een bladcadeau loopt namelijk automatisch af.

Wil je een bladcadeau halen voor een vriend, kennis of voor jezelf? Ga naar de website en bestel een bladcadeau naar keuze. Heb je geen computer of ben je er gewoon niet zo heel erg handig mee, geen punt. Je kunt gewoon naar de dichtstbijzijnde Bruna of Primera toe en daar gewoon een bladcadeau halen.

Een abonnement op een tijdschrift nemen met een bladcadeau is ook nog eens heel simpel. Je gaat naar de website waar je je code invult die op de bladcadeau staat. Vervolgens kies je een tijdschrift naar keuze en daarna je gegevens waar het tijdschrift naartoe moet worden gestuurd.

Soorten bladcadeau

Er zijn zes verschillende soorten bladcadeau waar je uit kunt kiezen:

Soort bladcadeauWaardeKeuze uit hoeveel tijdschriften
Bladcadeau Red1564
Bladcadeau Silver2564
Bladcadeau Gold5064
Bladcadeau for Men1564
Bladcadeau for Men2564
Bladcadeau for Kids1513

Tijdschriften

Als je een bladcadeau hebt kan je kiezen uit 64 verschillende tijdschriften, tenzij je een bladcadeau for kids hebt. De tijdschriften lopen uiteen van Donald Duck tot Computer Idee en van Home en Garden tot NUsport. Hieronder staat een aantal van de 64 tijdschriften gesorteerd per categorie.

Kinderen:

  • Disney XD Magazine
  • Donald Duck
  • DYou
  • Nickelodeon Magazine
  • Tina
  • Zo Zit Dat

Mannen:

  • Computer Idee
  • Playboy

Sport:

  • Golfers magazine
  • Hocker.nl
  • NUsport
  • Zeilen

Voertuigen:

  • AutoWeek
  • Fiets Actief
  • Formule1.nl
  • MOTO73
  • Truckstar

Vrouwen:

  • Ésta
  • Flair
  • Kek Mama
  • Libelle
  • LINDA
  • Margriet
  • Story
  • Viva

Lees verder

© 2011 - 2018 Rva03, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • http://www.bladcadeau.nl/

Reageer op het artikel "Bladcadeau, hoe en wat?"

Infoteur: Rva03
Laatste update: 22-06-2015
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!