InfoNu.nl > Financieel > Lenen > Snel geld lenen met mobieltje

Snel geld lenen met mobieltje

Snel geld lenen met mobieltje Snel geld nodig in 2017? Dat kan worden geregeld. Sneller dan snel kunt je extra geld lenen met je mobieltje of smartphone. Dit gsm-krediet is voor wie in acute geldnood zit en direct geld nodig heeft. Direct geld lenen dus met een mobieltje. Als je extra geld nodig hebt, is een mobieltje de snelste oplossing. Email je gegevens en binnen 10 minuten staat tot 1.000 euro op je rekening. Ja, dit flitskrediet, email krediet en het sms-krediet zijn direct binnen je bereik. Ferratum heeft bovendien vernieuwd en is via de nieuwe site online bereikbaar.

Met een mobieltje snel 500 euro lenen tot maximaal 1000 euro

Snel 500 euro lenen met een sms-krediet. Je stuurt een email naar het bedrijf van je keuze met daarbij wat gegevens en de 500 euro staan zo op je rekening. Dat is toch super handig. Natuurlijk is een mobieltje er niet alleen om te bellen, maar dat je dan zo eenvoudig een lening kunt afsluiten is toch wel cool. Het internet helpt je verder bij het vinden en aanvragen van een snel krediet. Betaal wel altijd op tijd terug (maximaal 45 dagen):

Behandelingskosten van flitskrediet en minikrediet bij grote spoed

500 euro is een klein krediet. Daarom heet een flitslening ook wel een minilening. Deze minilening krijg je zodra je akkoord gaat met de voorwaarden. En dat betekent niet vele dagen of weken wachten, maar bijna direct een positief resultaat. En als je deze aanvraag voor een lening bij meerdere aanbieders van spoed geld aanvraagt, kun je in 10 minuten over het geld beschikken.

Elke lening moet je terugbetalen

Waar je wel op moet letten is dat je lening op tijd terug betaalt inclusief rente, maar dat is altijd zo.

Wanneer een flitslening met een mobieltje afsluiten?

Een flitslening of flitskrediet neem je wanneer je even wat geld tekort komt, even krap bij kas bent. Je bent een rekening vergeten en wilt niet ook nog eens de boete gaan betalen wanneer je niet direct betaalt. Of je salaris laat nog een aantal dagen op zich wachten. Of je gaat op vakantie, je gaat stappen en kunt wel wat geld gebruiken. Nou, dan is dit flitskrediet een goede oplossing. Je wordt snel geholpen, als je acuut geld nodig hebt.

Wat kost een flitslening eigenlijk?

Want een flitslening kost geen rente. Er vindt ook geen BKR-toetsing plaats. Natuurlijk moet je de lening later terug betalen, maar de aanbieder neemt daarmee bewust een verhoogd risico. Betaal altijd op tijd terug, want wie te laat terugbetaalt betaalt ook extra kosten. Het helpt je voor de korte termijn uit de brand en daar is het om te doen.

Wie bieden flitsleningen aan?

Flitsleningen zijn op tal van plekken van het internet beschikbaar voor nadere informatie. Op de site van bijvoorbeeld Voorschot-je vind je ook wat je moet intikken. Je krijgt een bericht terug met de vraag of je ook akkoord bent met de lening en het geld is dan direct beschikbaar. Binnen 10 minuten of anders dezelfde dag nog. Sneller kan echt niet.

Slot geld lenen met mobieltje, sneller dan snel geld lenen

Uit het aantal mensen dat een flitslening aanvraagt blijkt nog maar een hoe handig deze vorm van krediet is. Pak je mobieltje, kies je aanbieder, lees de voorwaarden, en de lening is gesloten.

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Snel geld lenen met mobieltje"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 02-01-2017
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Lenen
Special: Lening aanvragen
Schrijf mee!