InfoNu.nl > Financieel > Geld > Makkelijk geld verdienen met je smartphone

Makkelijk geld verdienen met je smartphone

Makkelijk geld verdienen met je smartphone Veel mensen zouden graag wat willen bijverdienen. Je kunt dan natuurlijk een bijbaan zoeken, maar daarvoor moet je redelijk veel moeite doen. Toch kan het veel makkelijker, want er zijn apps waardoor je maandelijks net wat meer te besteden hebt! Het voordeel van deze apps is dat je er weinig moeite voor hoeft te doen en dat is natuurlijk mooi meegenomen.

Roamler

Roamler is een app waarmee je geld kunt verdienen door opdrachten uit te voeren. Je hebt opdrachten waarmee je geld verdient en opdrachten waarmee je alleen XP krijgt. XP zijn experience points, die je nodig hebt om een level hoger te komen. Voor betaalde opdrachten moet je vaak naar een supermarkt, drogisterij, tuincentrum of een tankstation. Als je een opdracht hebt geaccepteerd, beantwoord je de vragen in de app over: de beschikbaarheid van producten, over de prijzen of over promotiematerialen. Ook maak je nog wat foto's van de schappen en van de winkel, zodat het Roamler team jouw ingeleverde opdracht kan nakijken. Zij bepalen dus of jouw opdracht goed- of afgekeurd wordt.

De beloningen van de opdrachten verschillen, maar over het algemeen ligt de vergoeding tussen de 2 en 4 euro. Voor moeilijke of lange checks krijg je een hogere beloning. Ook kan het zijn dat de vergoeding van opdracht steeds oploopt, dus als een opdracht lang openstaat, wordt de vergoeding een stuk hoger. Je kunt niet zomaar gaan roamleren, want je hebt een invite nodig. Een invite kun je krijgen van mensen die lid zijn van Roamler. Op de Facebook van Roamler bieden mensen ook invites aan.

Gympact

Met Gympact is de kans groot dat jij vaker gaat sporten of meer groentes eet, want als jij het rondje hardlopen overslaat, moet je betalen! Je schrijft je in via gym-pact.com en je vertelt wat je doelstellingen zijn. Dit kan bijvoorbeeld zijn: elke dag groentes eten of 3 keer in de week hardlopen. Ook geef je aan hoeveel je wil betalen bij een gemiste workout. Deze app is echt een stok achter de deur om werkelijk te gaan sporten. Doordat je geld moet afstaan bij een gemiste doelstelling, is Gympact een stok achter de deur en 86% van de gebruikers halen hun doelstellingen! Natuurlijk kun je ook echt geld verdienen als je gaat sporten. Hoeveel je verdient verschilt, want hoe vaker je sport, hoe meer je krijgt.

Gympact werkt samen met de sportieve app: RunKeeper. Via Runkeeper komt Gympact erachter of jij daadwerkelijk hebt gesport. Veel mensen hebben als doelstelling het eten van groentes en die gebruikers moeten elke dag van hun groentes een foto maken. De Gympact community beoordeelt de foto, dus jij ook.

Foap

Waarschijnlijk heb je heel veel foto's op je mobiel staan. Met de app: Foap kun je daadwerkelijk iets aan die foto's verdienen. Je zet namelijk leuke, goede en interessante foto's op Foap. Vervolgens worden alle foto's beoordeeld door de Foap community en als jouw foto goed genoeg is, dan kan die verkocht worden.
Er zijn erg veel bedrijven die foto's nodig hebben, bijvoorbeeld voor de promotie van hun producten. Bedrijven hebben op Foap keuze uit heel veel foto's. Als een bedrijf geïnteresseerd is in jouw foto kopen ze jouw foto. Jij verdient hier dan $5 dollar voor. Foto's kun je meer dan één keer verkopen aan bedrijven.

Scoopshot

Scoopshot is een gratis app waarmee je makkelijk wat kunt verdienen. Net zoals bij Foap gaat het hier ook om het verkopen van foto's aan bedrijven. Als er iets gebeurt in jouw omgeving en je maakt hiervan een foto, dan kun je deze foto verkopen aan kranten of nieuwssites. Hiermee verdien je dan geld. Ook kan een bedrijf een opdracht openzetten en dan kan jij een foto inzenden. Als jouw foto wordt uitgekozen, krijg je een vergoeding. De vergoedingen verschillen per opdracht.

Iconzoomer

Met Iconzoomer verdien je geld door het maken van foto's van bepaalde dingen. Je krijgt regelmatig opdrachten binnen in de app. Enkele voorbeelden van opdrachten zijn: maak een foto van je schoenen of maak een foto van je lunch. Met elke foto krijg je 10 punten. Als je 200 punten hebt kun je deze punten inwisselen voor $10 op Paypal, $10 giftcard op Amazon of je doneert het aan een goed doel. Je moet dus redelijk veel foto's maken, maar de opdrachten zijn erg simpel. Ook deze app is gratis te downloaden.

Met deze apps verdien je niet zoveel als met een normale (bij)baan, maar toch is het een leuke aanvulling op je loon!
© 2015 - 2019 Milou123, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Verdien geld met je iPhone of SmartphoneVerdien geld met je iPhone of SmartphoneTegenwoordig zijn er verschillende manieren om online geld te verdienen. Naast geld verdienen via internet is het ook mo…
Roamler  opdrachten via een app en geld verdienenRoamler opdrachten via een app en geld verdienenRoamler is een in Nederland opgericht bedrijf dat zich richt op de retail. Bedrijven die wederverkopen aan particulieren…
SmartSpotter en Roamler: geld verdienen door foto's te makenSmartSpotter en Roamler: geld verdienen door foto's te makenGeld verdienen door foto's te maken met je smartphone? SmartSpotter en Roamler zijn twee apps die dat mogelijk maken. We…

Reageer op het artikel "Makkelijk geld verdienen met je smartphone"

Infoteur: Milou123
Laatste update: 30-08-2016
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Geld
Schrijf mee!