InfoNu.nl > Financieel > Geld > Geld verdienen op internet

Geld verdienen op internet

Geld verdienen op internet Kun je wel wat extra geld gebruiken? Misschien is het een idee om geld te verdienen op internet, geld verdienen op internet is erg gemakkelijk. Maar hoe kun je geld gaan verdienen op internet?

Betaalde enquêtes

Je kunt met deze optie niet heel veel geld verdienen, maar het is erg gemakkelijke en leuke manier om een klein beetje geld te verdienen. Veel bedrijven maken gebruiken van betaalde enquêtes om hun marktonderzoek te laten doen. Ze willen weten hoe je over hun producten denkt. Deze bedrijven betalen je voor het beantwoorden van meerkeuzevragen. Als je geselecteerd bent om een enquête te doen, neemt dit maar een paar minuten tijd in beslag. Meld je bij zoveel mogelijk bedrijven aan, zodat je meer kans hebt om een enquête te beantwoorden. Sommige bedrijven betalen in de vorm van vouchers en cadeaubonen.

Freelance opdrachten

Steeds meer bedrijven besteden de kleinen opdrachten uit, omdat ze geen tijd hebben om het zelf te doen. Er bestaan veel freelance websites waar je je gratis kunt registeren. Als je veel opdrachten doet waarbij je een goede feedback terugkrijgt, kom je gemakkelijker in aanmerking voor andere leuke opdrachten. Er is een enorme verscheidenheid aan freelance opdrachten.

Website testen

Een website is erg belangrijk voor een bedrijf, daarom laten veel bedrijven hun website testen. Het is dus mogelijk om geld te verdienen met websites te testen. Webdesigners werken hard om ervoor te zorgen dat een consument eenvoudig kan navigeren op een website. Maar wat voor de een eenvoudig is, hoeft voor de ander niet eenvoudig te zijn. Veel bedrijven vinden het belangrijk dat hun website gebruiksvriendelijk is. Bedrijven betalen consumenten daarom ook voor het testen van hun website.

Fotoís verkopen

Ook als je geen professionele fotograaf bent, kun je fotoís gaan verkopen op internet. Bedrijven en webdesigners zijn altijd op zoek naar fotoís die ze kunnen gebruik op hun product, brochure en site. Deze fotoís krijgen ze van stockwebsites en deze stockwebsites krijgen de fotoís van consumenten. Je krijgt per gedownloade foto een klein bedrag betaald. Je fotoís blijven online staan, je verdient dus ook nog geld, als je er geen nieuw fotoís meer bij plaatst.

Verkoop zelfgemaakte spullen

Als je creatief bent, kun je je zelfgemaakte spullen gaan verkopen op internet. Neem fotoís van je zelfgemaakte spullen en zet ze te koop. Je hoeft geen professionele camera te hebben om mooie fotoís te maken. Etsy is een site waar je je zelfgemaakte spullen kunt verkopen. Etsy is een internationaal verkoopwebsite, je hoeft maar een klein bedrag van je verdiensten af te dragen aan Etsy.

Bloggen

Je hoeft geen expert te zijn om te gaan bloggen, bloggen is namelijk zeer eenvoudig. Er bestaan veel sites waar je gratis artikelen op kan plaatsen. Als je Google Adsense bij je artikelen voegt kun je geld gaan verdienen met je geschreven artikelen. Het voordeel van deze manier van geld verdienen is dat de inkomsten blijven doorlopen, ook als je geen artikelen meer schrijft.

Ebay

Ebay is een gemakkelijke manier om snel geld te verdienen. Je kunt op Ebay spullen gaan verkopen die je niet meer nodig hebt. Je zal verbaasd staan, hoe snel je alles hebt verkocht. Op Ebay kun je kleding gaan verkopen maar ook cdís en dvdís. Je kunt eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken op Ebay verkopen.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Geld verdienen op internet"

Infoteur: Emilytje
Gepubliceerd: 05-02-2014
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Geld
Schrijf mee!