InfoNu.nl > Financieel > Diversen > Nationale EntertainmentCard: Waar te koop en te besteden?

Nationale EntertainmentCard: Waar te koop en te besteden?

Nationale EntertainmentCard: Waar te koop en te besteden? Een cadeaubon is een goed alternatief voor wanneer je even geen inspiratie hebt voor het perfecte cadeau, voor wanneer je onverwachts een feestje hebt of voor wanneer je een cadeau moet kopen voor iemand die je eigenlijk niet zo goed kent. Met de Nationale EntertainmentCard kan de ontvanger games, films, muziek en tickets kopen voor het door jou vooraf aangegeven bedrag.

Waar is de Nationale EntertainmentCard te koop?

De Nationale EntertainmentCard is te koop bij ruim 2.800 winkels, waaronder entertainmentwinkels, warenhuizen, tabak/gemakswinkels, supermarkten en via giftcard websites en de website van de Nationale EntertainmentCard, waaronder Primera, AKO, the Read Shop, BCC, C1000, Albert Heijn, PLUS, Vomar, Kijkshop, Cadeaukaart.nl en Opladen.nl.
De dichtstbijzijnde winkel die de cadeaubon verkoopt vind je op de website van de Nationale EntertainmentCard.

Waar is de Nationale EntertainmentCard te besteden?

De Nationale EntertainmentCard is te besteden bij veel winkels en webshops. Met de bon kun je games, dvd's, cd's en zelfs musical en concertkaartjes kopen. Enkele winkels waar de Nationale EntertainmentCard te besteden is zijn de Mediamarkt, SEE tickets, Game mania en Saturn. Op de website van de Nationale EntertainmentCard kun je een winkel waar je de bon kunt besteden bij je in de buurt zoeken. Na uitgifte is de cadeaubon onbeperkt geldig, zelfs papieren bonnen met een bedrag in guldens kunnen nog besteed worden. Deze gulden bonnen kunnen echter niet in webshops besteed worden.

Voor welk bedrag kun je een Nationale EntertainmentCard kopen?

De Nationale EntertainmentCardis verkrijgbaar vanaf 5,- en het maximumbedrag dat op een kaart gezet kan worden is 150,-. Je kunt de kaart dus zo duur maken als je zelf wilt. Op de website van de Nationale EntertainmentCard kun je het saldo van jouw cadeaukaart checken door het nummer dat op de kaart vermeld staat in te vullen. Wanneer je in een winkel of webshop meer besteed dan het tegoed dat op de kaart staat moet je het resterende bedrag zelf bijbetalen.

Persoonlijke cadeaukaart

De Nationale EntertainmentCard heeft de vorm van een pinpas en kan dus makkelijk in de portemonnee worden meegenomen. Wil je je cadeaukaart een extra tintje geven? Dan kun je kiezen voor een persoonlijke kaart. Hiervoor kun je kiezen uit tien verschillende designs.

  • Sinterklaas card
  • Happy Birthday card
  • Van Harte card
  • Kerst card
  • Bedankt card
  • XXX card
  • Smiley card
  • Design 1, 2 of 3

Tevens kun je een eigen kaart ontwerpen waarbij je een foto of afbeelding op de kaart kunt laten drukken. Zo maak je je cadeau nog persoonlijker.
© 2014 - 2017 Marrie123, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bioscoop Cadeau & Nationale BioscoopbonBioscoop Cadeau & Nationale BioscoopbonBioscoop Cadeau en de Nationale Bioscoopbon zijn twee Nederlandse cadeaubonnen waarmee je naar een film toe kunt gaan. D…
VVV Cadeaubon: waar te koop?De meest verkochte cadeaubon van Nederland is de VVV cadeaubon, voorheen ook wel VVV Irischeque genoemd. Een VVV cadeaub…
De VVV cadeaubon (irischeque)De VVV cadeaubon (irischeque)De VVV cadeaubon, altijd leuk om als cadeau aan iemand te geven of om te krijgen. Je kan hem in heel veel soorten winkel…
Cadeaubon & giftcardEen cadeaubon of giftcard is een leuk cadeau om te geven en om te krijgen. Cadeaubonnen bestaan er in vele soorten en ma…
De Bloemencadeaubon en Nationale BloemenbonDe Bloemencadeaubon en Nationale BloemenbonDe Bloemencadeaubon en Nationale Bloemenbon zijn cadeaubonnen die je iemand cadeau kan geven. Deze cadeaubonnen kun je b…
Bronnen en referenties
  • https://www.nationale-entertainmentcard.nl/pages/16/bestellen/kies-uw-entertainmentcard.html

Reageer op het artikel "Nationale EntertainmentCard: Waar te koop en te besteden?"

Reacties

Kooijman, 22-10-2016 11:37 #8
Goede dag ik heb nog oude entertainmentbonnen liggen, komen nog bij freerecordshop vandaan zijn deze nog te gebruiken op de bonnen staat zijn opbeperkt geldig. Klopt dit?
Wil ze graag bij media markt inwisselen.
m.vr.gr Kees Kooijman

N. Simons, 13-01-2016 17:36 #7
Dag,

Woon in Apeldoorn. V& D accepteert de card momenteel niet.
Welke ander winkels in Apeldoorn e.o. lukt het wel?

Vr. Groet, Nico Simons

L. C. Vuijst, 22-08-2015 08:44 #6
Mijn card is geen succes! In mijn woonplaats Lochem is een boeken-annex cd zaak. Maar de card wordt daar niet geaccepteerd. In de omringende plaatsen is soms! Nog een cd-winkel, maar daar verkopen ze weinig -of helemaal geen- goede klassieke cd-s. Gisteren probeerde ik de mediamarkt in Deventer. Volgens U accepteren ze de card. Nou mooi niet. Zo langzamerhand vraag ik me wel af wat ik als 78-jarige met zo'n card moet.

Ellen, 11-11-2014 16:00 #5
Waar kan ik concertkaarten kopen (online) met de nationale entertainmentkaart?

Jose Oldekamp, 30-09-2014 11:48 #4
Bij welk bedrijf kan ik concert/festival tickets kopen met jullie kaart?

Glenn, 07-09-2014 15:22 #3
Kun je deze bonnen ook inwisselen voor een filmvoorstelling in de bioscoop?

Paulina, 02-09-2014 21:44 #2
Ik kan niet vinden waar ik m'n saldo kan checken.

Bode Saalbach, 18-06-2014 12:09 #1
Ik kan er nog steeds niet achterkomen waar ik de nationale entertainmentcard kan inleveren.

Infoteur: Marrie123
Laatste update: 18-01-2016
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Diversen
Reacties: 8
Schrijf mee!