InfoNu.nl > Financieel > Verzekering > Autoverzekering bij Allsecur

Autoverzekering bij Allsecur

Autoverzekering bij Allsecur Een autoverzekering bij Allsecur is een prima manier om je auto te verzekeren. Je kunt de autoverzekering online afsluiten en krijgt te maken met talloze extra’s, zoals gratis schadehulp en onderweg service. Sluit dus nu een autoverzekering af bij Allsecur en profiteer van de voordelen, zodat je veilig de weg op kunt.

Wat is Allsecur?

Allsecur is een aanbieder voor autoverzekeringen. Je kunt bij Allsecur een goedkope autoverzekering afsluiten. Allsecur bestaat sinds 2008 en is onderdeel van Allianz. Een autoverzekering bij Allsecur betekent dat je als klant vele voordelen hebt. Zo wordt je contract niet stilzwijgend verlengd en kun je 24 uur per dag contact opnemen met de schadecoach of de hulp onderweg.

Dekkingen bij een autoverzekering van Allsecur

Er zijn drie soorten dekkingen die je kunt kiezen voor een autoverzekering bij Allsecur. ZO kun je kiezen voor de WA, de beperkt Caso en de Volledig Caso. Iedereen is verplicht minimaal de auto WA te verzekeren. Wanneer je echt een nieuwe auto hebt kun je besluiten de auto beter te verzekeren. Alle dekkingen van de autoverzekering hebben sowieso een dekking voor schade aan personen en schade aan spullen van anderen. Ook heb je geen eigen risico en een jaarlijkse polischeck. Bij de beperkt Caso dekking krijg je nog extra’s waaronder ruitbreuk of schade door storm. Bij een volledig Caso dekking heb je te maken met extra dekkingen zoals een ongeval.

Aanvullende denkingen

Bij de hoofddekking van je autoverzekering, kun je bij Allsecur ook nog aanvullende dekkingen kiezen om je auto nog beter te verzekeringen. Je hebt de keuze uit:
  • Inzittendenverzekering
  • Rechtsbijstand
  • Bonusgarantie
  • Pechhulp
  • Verlengde nieuwwaarde vergoeding
  • Extra accessoires boven de € 2.500

Uiteraard wordt de premie van de verzekering ook hoger wanneer je deze aanvullende dekkingen kiest. Bedenk dus goed of dit wel nodig is bij het afsluiten van een autoverzekering.

Schadecoach van Allsecur

Allsecur heeft een schadecoach voor mensen die een ongeval hebben. Wanneer jij met pech langs de weg staat kun je 24 uur per dag contact opnemen met je schadecoach en krijg je de nodige hulp. De schadecoach regelt vervangend vervoer voor je en zal ook helpen een sleepdienst te vinden. Het is ook mogelijk de schadecoach App te gebruiken. Wanneer je deze op je telefoon hebt, kun je met een druk op de knop laten weten waar je precies bent. Je kunt met al je vragen over schade terecht bij de schadecoach.

Onderweg service

Allsecur heeft ook een onderweg service voor klanten. Iedereen die een autoverzekering bij Allsecur heeft, kan hier gratis gebruik van maken. Twijfel jij of het wel veilig is om verder te rijden? Dan kun je bellen en antwoord krijgen op je vragen. Ook kan de onderweg service je helpen met het vinden van een garage in de buurt waar je bent. De onderweg service is 24 uur per dag te bereiken.

Online autoverzekering afsluiten

Op de website www.allsecur.nl kun je een online autoverzekering afsluiten. Je moet dan je kenteken invullen en daarna is het de bedoeling de stappen op het scherm te volgen. Er wordt bijvoorbeeld gevraagd naar je postcode, het aantal kilometers dat je rijdt en wanneer je geboren bent. Je krijgt dan te zien wat je premie is en kunt besluiten de autoverzekering af te sluiten.

Telefonisch autoverzekering afsluiten

Vind je het toch een beetje eng en wil je geen online autoverzekering afsluiten bij Allsecur, dan kun je er ook voor kiezen om naar het bedrijf te bellen. De medewerkers zullen je helpen bij het afsluiten van een autoverzekering.

Overstappen naar Allsecur

Het is natuurlijk ook mogelijk om over te stappen naar Allsecur. Dit kan wanneer je contract bij je huidige autoverzekering is afgelopen. Je kunt een speciale opzegbrief downloaden op de site van Allsecur. Deze brief teken je en stuur je op naar Allsecur; de medewerkers daar zullen de rest doen.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Allsecur wint Award 2010, beste verzekeringIn 2010 heeft de autoverzekering van Allsecur de Verzekeringssite.nl Award gewonnen. Op de tweede en derde plaats zijn g…
Allsecur, goedkope online autoverzekeringAllsecur, goedkope online autoverzekeringAllsecur is volgens veel bezoekers van de onafhankelijke vergelijker Verzekeringssite.nl een van de beste keuzes voor ee…
Premie verzekering – goedkoopste autoverzekering AllsecurPremie verzekering – goedkoopste autoverzekering AllsecurU wilt uw autoverzekering in 2017 het goedkoopste afsluiten. Wellicht lukt u dit bij Allsecur of de ANWB. De laagste aut…
Online autoverzekering afsluitenOnline autoverzekering afsluitenIn de Europese Unie is een aansprakelijkheidsverzekering voor motorrijtuigen verplicht, waarbij de bescherming van slach…
Autoverzekering opzeggenJe autoverzekering opzeggen? Wellicht is dit geen al te overhaaste beslissing. Heb je een goedkopere autoverzekering op…
Bronnen en referenties
  • Wikipedia
  • www.allsecur.nl

Reageer op het artikel "Autoverzekering bij Allsecur"

Infoteur: Writingsuus
Laatste update: 29-05-2015
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Verzekering
Schrijf mee!