InfoNu.nl > Financieel > Verzekering > Allsecur, goedkope online autoverzekering

Allsecur, goedkope online autoverzekering

Allsecur, goedkope online autoverzekering Allsecur is volgens veel bezoekers van de onafhankelijke vergelijker Verzekeringssite.nl een van de beste keuzes voor een autoverzekering. Die keuze voor Allsecur is te danken aan een goede prijs-kwaliteitverhouding in vergelijking met zijn concurrenten.

Wie is Allsecur autoverzekeringen?

Allsecur is een onderdeel van Allianz, een van de grootste verzekeraars ter wereld en is gevestigd in Den Bosch. Tevens is ze een gevolmachtigd agent van Allianz Nederland en is een nieuwe aanbieder van autoverzekeringen. Allsecur is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten.

Het idee is om in de toekomst, buiten autoverzekeringen, nog andere vormen van verzekeringen op de markt te brengen.

De website van Allsecur

De website van Allsecur behoort tot een van de drie als beste geteste websites(door de WUA). Hier kunt u dus op een prettige en overzichtelijke manier uw premie berekenen of een autoverzekering afsluiten. Allsecure heeft de grootste stijging bereikt van deze drie gekozen verzekeringsmaatschappijen.

Hoe werkt de premieberekening

De werking is erg eenvoudig. U voert uw kenteken in en luttele seconden daarna kunt u de rest van de gegevens invoeren. Ondertussen verschijnen de gegevens van uw huidige auto onder op het scherm.

U dient de volgende gegevens nog in te voeren:

  • postcode
  • geslacht: m/v
  • geboortedatum: dd-mm-jjjj
  • kilometers per jaar: minder dan 15.000, tussen 15.000 en 20.000 of meer dan 20.000 km
  • aantal jaren dat u schadevrij rijdt**

**Het aantal schadevrije jaren is op te vragen bij uw huidige verzekeraar. Het aantal schadevrije jaren wordt door Allsecur automatisch overgenomen van uw oude verzekering bij het afsluiten van een nieuwe verzekering. (Dit moet niet verward worden met Bonus Malus treden, dit zijn extra kortingstreden bovenop uw schadevrije jaren)

Afhankelijk van de ouderdom van uw auto wordt er een advies gegeven door middel van een bolletje, voor de door Allsecur aanbevolen verzekering.

Er is een keuze uit:

  • WA dit is de minimale verplichte Wettelijke Aansprakelijkheid.
  • WA beperkt casco: aanvulling op de WA-verzekering. Dit betreft o.a. diefstal, brand en ruitbreuk.
  • WA Volledig casco hiermede bent u volledig verzekerd. Ook schade aan uw eigen auto die u zelf veroorzaakt.

Verder kunt u aangeven of u nog aanvullend verzekerd wilt zijn van:

  • Pechhulp Binnenland. hulp bij pech onderweg of in uw woonplaats.
  • Pechhulp Buitenland. hulp bij pech onderweg, alleen af te sluiten in combinatie met pechhulp Binnenland.
  • Rechtsbijstand. juridische hulp bij het verhalen van schade aan u of uw auto en/of bij geschillen die met de auto te maken hebben.
  • Inzittendenverzekering. dekt schade aan de inzittenden en hun bezittingen.
  • Bonusgarantie. u verliest geen korting op uw bonus/maluskorting na de eerste eigen schuld schade in een jaar.

Conclusie

Wilt u snel zien of u teveel betaalt voor uw huidige autoverzekering, voer dan uw gegevens in op de site. U weet dan meteen wat u mogelijk kunt besparen.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Autoverzekering: welke verzekering past het best bij je autoAutoverzekering: welke verzekering past het best bij je autoJe hebt een auto gekocht en bent daarom verplicht om je te verzekeren. Wettelijke aansprakelijkheid is de autoverzekerin…
Auto uitgeleend en een aanrijding: betaalt de verzekering?Auto uitgeleend en een aanrijding: betaalt de verzekering?Je hebt je auto uitgeleend en die persoon krijgt een ongeluk. Betaalt de verzekering dan wel? De meeste mensen in Nederl…
Welke autoverzekering afsluitenWelke autoverzekering afsluitenAuto en autoverzekering nemen meestal een fikse hap uit ons huishoudbudget maar zónder autoverzekering gaat het niet. Sl…
Wat is een autoverzekering?Wat is een autoverzekering?Het is voor iedere autobezitter in Nederland wettelijk verplicht om een autoverzekering af te sluiten. Op deze manier wo…
Premie verzekering  goedkoopste autoverzekering AllsecurPremie verzekering goedkoopste autoverzekering AllsecurU wilt uw autoverzekering in 2019 het goedkoopste afsluiten. Wellicht lukt u dit bij Allsecur of de ANWB. De laagste aut…
Bronnen en referenties
  • Website Allsecur.nl

Reageer op het artikel "Allsecur, goedkope online autoverzekering"

Reactie

Jeffie, 06-12-2009 11:25 #1
Bedenk wel dat bij de Vergelijkingssite.nl (eigenlijk gewoon een tussenpersoon) de goedkoopste en beste internetverzekeraars (Verzekeruzelf.nl, ineas.nl enz) niet mee doen in de vergelijking omdat hier voor betaald moet worden… Dus vergelijk ook altijd even de partijen die niet worden meegenomen…

Infoteur: Berrie_van_mier
Laatste update: 27-11-2011
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Verzekering
Reacties: 1
Schrijf mee!