InfoNu.nl > Financieel > Lenen > Vandaag nog geld lenen

Vandaag nog geld lenen

Vandaag nog geld lenen Wil je vandaag nog geld lenen? Dat kan! Tegenwoordig is het heel makkelijk om geld te lenen. Het geld staat vaak ook dezelfde dag nog op jouw rekening bijgeschreven. Er zijn een heleboel verschillende bedrijven waar je vandaag nog geld kunt lenen. Vooral via het internet komen er steeds meer bedrijven bij die dezelfde dag nog geld aan jou willen lenen.

Zo snel mogelijk geld op je rekening

Het is bij verschillende bedrijven mogelijk om het geld dezelfde dag nog op je rekening gestort te krijgen. Dit is handig als je heel erg krap zit maar toch snel geld wilt hebben. Informeer wel van te voren even of het mogelijk is dat het dezelfde dag al op je rekening staat. Soms kan het iets langer duren omdat bepaalde gegevens extra gecontroleerd moeten worden. Er wordt bijvoorbeeld gekeken of je al leningen hebt lopen en hoeveel je al geleend hebt.

Ook met een negatief BKR geld lenen

Zelfs met een negatief BKR kan je vandaag nog geld lenen. Aangezien de leningen vaak niet hoger dan 1000 euro zijn is het voor veel bedrijven geen probleem om het geld dezelfde dag nog op jouw rekening te storten. Let er wel op dat je het geld leent bij een bedrijf dat geen BKR controle uitvoert.

Maximaal leen bedrag

Het maximale bedrag wat je gemiddeld kunt lenen is ongeveer 750 euro. Dit bedrag geldt alleen voor leningen die dezelfde dag nog op jouw rekening gestort moeten worden. Wil je meer geld lenen dan worden er extra controles uitgevoerd en duurt het dus iets langer voor je het geld op jouw rekening hebt staan.

Let op geld lenen kost geld

Bedrijven lenen natuurlijk niet zomaar geld aan jou. Zij lenen jou geld inruil voor rente die jij moet betalen over de rente.
De rente bedrag verschillen van bedrijf tot bedrijf. Kijk dus altijd even wat de rente bedraagt op een lening en sluit niet gelijk bij het eerste bedrijf een lening af.

Niet meer geld lenen dan nodig is

Leen niet meer dan nodig is. Bedenk ook goed of je de lening wel terug kan betalen. Veel mensen raken in de problemen doordat zij meer geld lenen dan zij daadwerkelijk terug kunnen betalen. Bedrijven zijn ook verplicht om jou te waarschuwen voor je een lening afsluit.

Waar kan ik het beste geld lenen?

Vergelijk een aantal bedrijven dat geld aan jou wil lenen. Kijk bijvoorbeeld naar ervaringen van andere klanten die geld hebben geleend via het bedrijf. Dan weet u of het een betrouwbaar bedrijf is. Ook is het belangrijk om de rente percentages te vergelijken. Leen geld bij het bedrijf waar je een goed gevoel bij hebt. Lees ook goed de voorwaarden door voor je een lening afsluit. Dit is om te voorkomen dat je voor verassingen komt te staan.

Goedkopere opties om geld te lenen

Zit je echt krap dan is het verstandig om eerst te gaan kijken of je bij familie geld kunt lenen. Het voordeel is dat je geen rente hoeft te betalen. Zorg er wel voor dat je goede afspraken maakt met de persoon waar je geld van leent. Hiermee voorkom je misverstanden en ruzies.
© 2011 - 2019 Alice85, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Lenen van een klein bedragLenen van een klein bedragEen klein bedrag lenen was nog nooit zo gemakkelijk en daardoor ook nooit zo verraderlijk als nu. Vergeet minimale bedra…
Saldodipje is snel 100 euro lenenSaldodipje is snel 100 euro lenenSaldodipje 2019, je kunt zelfs tot 800 euro lenen bij Saldodipje en dat voor 45 dagen. Dat zou je misschien niet verwach…
Hoe kun je 1.500 euro lenen?Soms komt het voor dat je een klein bedrag moet lenen. Een bedrag van 1.500 euro lenen is niet moeilijk en kan bij veel…
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Vandaag nog geld lenen"

Reactie

Senecaut, 28-10-2013 10:52 #1
Dag beste,
Ik wil een mini lening aangaan maar als ik de pagina's bekijk zijn het altijd dezelfde die terug komen. Er zijn toch nog andere?

Infoteur: Alice85
Gepubliceerd: 20-08-2011
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Lenen
Reacties: 1
Schrijf mee!