InfoNu.nl > Financieel > Lenen > Snel geld lenen bij Reddingsgeld

Snel geld lenen bij Reddingsgeld

Snel geld lenen bij Reddingsgeld Snel 300 euro lenen in 10 minuten tijd kan in ieder geval bij Reddingsgeld. Geld lenen met deze flitslening hoeft geen bedrag van 300 euro te zijn, maar kan ook een lager bedrag zijn. Een negatieve BKR is geen probleem. Als je met spoed geld nodig hebt, is een mobiele telefoon en een sms-je voldoende voor actie. Je stuurt een sms en beschikt in een flits over het gevraagde extra geld. Snel een mini lening op je rekening gestort krijgen kan dus echt. Een echt flitskrediet in een mum van tijd. Anno 2016 kunt u bij Ferratum of Voorschotje terecht.

300 euro aan geld lenen kan heel snel

Je kunt even zonder geld zitten en direct wat geld willen lenen. Het zijn de bekende situaties in een weekend, wanneer je een avond gaat stappen en wat geld te kort komt. Of je ziet iets leuk zonder dat je je portemonnee bij je hebt. Met de flitslening van Reddingsgeld ben je dan snel geholpen. Je stuurt een sms-je en leent zo minimaal 50 euro tot maximaal 300 euro per keer. Reddingsgeld voorziet in een grote behoefte aan snel geld. De afhandeling van de aanvraag van de lening is razend snel Hiervoor worden afhandelingskosten in rekening gebracht. Het is dus een echte lening, alleen gaat het om kleinere bedragen dan bij bijvoorbeeld een persoonlijk krediet, en zijn de kosten hoger.

De flitslening en mini lening is een klein bedrag lenen

Bij Reddingsgeld leen je minimaal voor tien dagen en maximaal voor 28 dagen geld. Ook alle tussenliggende dagen zijn mogelijk. Bekijk dus hoe snel je denkt het geleende bedrag wilt terug betalen en stem de looptijd van de lening daarop af. Hoe langer je leent, hoe hoger de kosten zijn. Dat is overigens ook bij andere leningen zo, omdat de rente verder oploopt. Je kunt zonder BKR lenen, maar moet er wel voor zorgen dat je binnen de afgesproken termijn de lening aflost. Dit hoeft vanwege de relatief kleine bedragen niet moeilijk te zijn, maar vergeet het niet, want anders wordt een volgende keer geld lenen alleen maar moeilijker. Onnodig om het zover te laten komen.

Hoeveel kost de flitslening bij Reddingsgeld

De afhandelingskosten die je moet betalen aan het einde van de lening van Reddingsgeld verschillen naarmate je voor een langere tijd via een flitskrediet leent en naarmate het bedrag hoger is. Ik zal een aantal voorbeelden geven:

Afhandelingskosten flitslening Reddingsgeld

50 euro100 euro150 euro200 euro250 euro300 euro
10 dagen32,98 euro38,25 euro53,13 euro68 euro82,88 euro97,75 euro
15 dagen35,96 euro44,88 euro63,07 euro76,50 euro99,88 euro117,64 euro
20 dagen 47,35 euro57,12 euro81,43 euro105,74 euro130,05 euro154,36 euro
25 dagen57,12 euro69,19 euro99,54 euro129,88 euro160,23 euro 190,57 euro

Wat moet ik sms-en

Je moet even goed opletten wat je in welke volgorde moet smsíen. Het eerste wat je intikt is SH. Daarna tik je aansluitend in het bedrag dat je wilt lenen, de looptijd, de initialen van je voornamen, je voornamen voluit, je achternaam, geboortedatum, geslacht, het rekeningnummer waarop het geld moet worden gestort, de straat en het huisnummer, de postcode en de woonplaats, het rijbewijsnummer of het nummer van je identiteitskaart. Let er op dat je de komma tussen de voornamen en de achternaam niet vergeet. Je sms luidt dan als volgt:

SH Leenbedrag Leentijd Initialen Voornamen Voornaam(en),Achternaam Geboortedatum Geslacht(M/V) Rekeningnummer Straat Huisnummer Postcode Woonplaats Rijbewijsnummer/Identiteitskaartnummer

Voorbeeld sms flitslening

Stel Jan Piet Otter wil 300 euro lenen voor 20 dagen en woont in Leendorp. Hij heeft rekeningnummer 67999991121 en is geboren op 01-02-1980. Hij smsít dus:

SH 300 20 JP Jan Piet, Otter Leendorp 010280 M 67999991121 Barnstraat 1 1234AB Leendorp 123456789

Vergeet dus de komma niet.

Conclusie snel geld lenen bij Reddingsgeld

Zodra je de sms van Reddingsgeld terug krijgt moet je die bevestigen, en klaar is Jan Pieter. Binnen uiterlijk 10 minuten staat het gevraagde geld op de rekening. En natuurlijk is helder dat je niet elke keer een flitslening moet nemen vanwege de kosten. Maar handig is een flitskrediet zeker.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Met spoed geld bij SpoedgeldMet spoed geld bij SpoedgeldMet grote spoed geld lenen kon vooral bij Spoedgeld. Het geld staat vrijwel direct op de rekening. Je kon je eenvoudig e…
Flitskrediet bij Instantlening is direct geld in handenFlitskrediet bij Instantlening is direct geld in handenFerratum is snel geld lenen. Binnen 10 minuten staat het flitskrediet op de bankrekening, soms ook bij een negatieve BKR…
Direct geld via flitslening ExtraatjeDirect geld via flitslening ExtraatjeExtraatje is vervangen door de grote concurrent Ferratum. De snelle afhandeling is gebleven. Die snelle bediening helpt…

Reageer op het artikel "Snel geld lenen bij Reddingsgeld"

Reacties

Giulia, 06-09-2017 18:24 #2
Geachte,

Werkt dit echt? En naar welk nummer kan dit? Reactie infoteur, 07-09-2017
Geachte Giulla,
Ferratum werkt met een email.
Met vriendelijke groeten,
Zeemeeuw

René Jonk, 10-08-2011 10:09 #1
Geachte,

Naar welk mobiel nummer moet de sms gestuurd worden? Reactie infoteur, 10-08-2011
Beste René Jonk,
Reddingsgeld is er (tijdelijk) mee opgehouden. U kunt nog steeds terecht bij Ferratum, Voorschotje, Betaaldag:

http://www.financieel.infonu.nl/lenen/52618-goedkoopste-flitslening-en-mini-lening-vergelijken.html

Met vriendelijke groeten,
Zeemeeuw

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 05-06-2016
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Lenen
Special: Snel geld lenen
Reacties: 2
Schrijf mee!