InfoNu.nl > Financieel > Lenen > Lenen snelle lening bij Kruidvat

Lenen snelle lening bij Kruidvat

Lenen  snelle lening bij Kruidvat U kunt bij Kruidvat sparen, een goede verzekering afsluiten en veilig een lening of consumptief krediet afsluiten. Dit is met toetsing en registratie bij het BKR. Kruidvat werkt hiervoor samen met Aegon (sparen en verzekeren) en Santander (lenen). Gemakkelijk lenen dus. Wie wil lenen kijkt ook naar aanbieders als Girokrediet en Amstelgeld. Veilig sparen en lenen bij Kruidvat is veel goedkoper dan bij de ING of Rabobank.

Verzekering bij Kruidvat in 2016

U kunt zich bij Kruidvat inmiddels tegen vele schades verzekeren:
  • Een huisdierenverzekering. De premie voor de kat kost hier vanaf 9,99 per maand en voor de hond vanaf 11 per maand.
  • Een autoverzekering met gratis de Fit to go pas van Kwik Fit.
  • Reisverzekering. Deze doorlopende reisverzekering geeft ook standaard dekking voor wintersport en onderwatersport.
  • Rechtsbijstandverzekering met professionele hulp van Das tegen een premie vanaf 4,45 per maand.
  • Aansprakelijkheidsverzekering met een dekking tot maximaal 1 miljoen euro.
  • Inboedelverzekering. Dit is inclusief een waardegarantie, zodat u met deze inboedelverzekering nooit onderverzekerd bent.
  • Ongevallenverzekering die dient als tijdelijk financieel vangnet.
  • Een uitvaartverzekering waarbij kinderen tot 21 jaar gratis meeverzekerd zijn.
  • Een woonpakket dat bestaat uit een aansprakelijkheidsverzekering, de inboedelverzekering en de woonhuisverzekering.

Sparen bij Kruidvat

Sparen bij Kruidvat is sparen bij Aegon bank. Dat wil zeggen dat een spaarrekening afgesloten bij Kruidvat de keuze is uit de volgende spaarrekeningen die Aegon aanbiedt:
  • Internetsparen met 1,25% rente.
  • Deposito sparen: maximaal 2,15% rente.

Door deze samenwerking met Santander kunt u niet alleen tegen een hoge rente sparen bij Kruidvat, maar valt uw spaarrekening ook onder de bankgarantie van Ohra bank. Dat wil zeggen dat uw geld per persoon tot een maximum van 100.000 euro door De Nederlandse Bank is gegarandeerd.

Snelle lening bij Kruidvat

Maar u kunt ook bij Kruidvat lenen. Kruidvat is momenteel de enige winkelketen in Nederland die deze mogelijkheid aanbiedt. U kunt kiezen uit een doorlopend krediet en persoonlijke lening. Het gaat om bedragen tussen de 2.500 euro en 45.000 euro met momenteel een effectieve rente op jaarbasis van 6 procent procentbij een lening van 5.000 euro en 5,6% bij 10.000 euro. Deze leningen brengt Kruidvat weer onder bij Santander Consumer Finance, een specialist op het gebied van consumptief krediet in Europa. De Santander Consumer Finance Benelux staat bekend om de laagste rentes in de Nederlandse markt van leningen voor consumenten.

Slot

Kruidvat wordt met een dergelijk netwerk steeds meer een financiële naam om niet te vergeten. Wel doet u er goed aan om de offerte die u krijgt, of het nu verzekeren, sparen of lenen is, goed te vergelijken met andere aanbieders op internet. Snel online een lening afsluiten is op veel meer plekken op het internet te regelen. Bij het Kruidvat vinden toetsing en registratie bij het BKR plaats, maar dat hoeft voor u niet de beste oplossing te zijn. U kunt elders ook lenen met negatieve BKR. Bovendien bedraagt de minimumlening bij Kruidvat 2.500 euro. Wie snel een paar honderd euro wil lenen en dat binnen een aantal minuten op zijn rekening wil hebben, kiest voor andere manieren van snel geld lenen. En daar hoort Kruidvat nu ook bij, waardoor ook de aanbiedingen van Kruidvat voor u een goede keuze kunnen zijn.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Lage rente leningLage rente leningKies voor een lening of hypotheek met een lage rente in 2019. Nu het nog kan, goedkoop geld lenen kan nog, maar als stra…
Doorlopend krediet goedkoper dan creditcardDoorlopend krediet goedkoper dan creditcardWaarom een creditcard in 2018 en 2019 in plaats van een doorlopend krediet afsluiten? Een creditcard en de prepaid credi…
Verschillen flitslening en persoonlijke leningVerschillen flitslening en persoonlijke leningDe flitslening en de persoonlijke lening zijn de twee bekende leningen in ons land, maar ze verschillen wel qua voorwaar…
Fotoboeken van KruidvatDe fotoboeken van Kruidvat behoren tot de meest verkochte fotoalbums in Nederland. Op de website van Kruidvat vind je de…
Geld lenen bij SantanderGeld lenen bij SantanderBij Santander kunt u in 2019 relatief goedkoop, eenvoudig en snel geld lenen. U kunt bij Banco Santander lenen tot een b…

Reageer op het artikel "Lenen snelle lening bij Kruidvat"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 03-01-2016
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Lenen
Special: Lenen & BKR
Schrijf mee!