InfoNu.nl > Financieel > Hypotheek > Vastgoed & MoviQ maakt flirten met uw huis mogelijk

Vastgoed & MoviQ maakt flirten met uw huis mogelijk

Vastgoed & MoviQ maakt flirten met uw huis mogelijk De site MoviQ maakt flirten met uw huis mogelijk. Snel online uw woning verkopen? U bent aan zet en kunt de beste punten van uw huis naar voren brengen met tekst, foto's en film. De manier om in vastgoed te handelen, uw huis in te richten en uw huis ook snel online te verkopen. Zo verkoopt u uw huis verzorgd en snel.

Vastgoed: banken en huizensites

Banken merken dat de consument van tegenwoordig niet meer zo gauw een bankgebouw binnen loopt als vroeger. Vroeger was je je leven lang klant van een bank. Nu moeten de banken andere methoden vinden om aan de weg te timmeren. Ook waar het de verkoop van hypotheken en aanverwante producten betreft. Internet speelt daarbij een belangrijke rol.

Zoekallehuizen

Welke huizensite kies u? Ook de Rabobank geeft allerlei informatie waar de consument op zit te wachten. Het is inside information, waaruit de consument kan opmaken wie hij het beste als makelaar kan nemen. Bijvoorbeeld doordat de verkoopduur bij een bepaalde makelaar korter is dan elders of doordat de verkoopprijzen beduidend beter zijn. Deze informatie koopt eigenaar Rabobank van het Kadaster en stelt dat grotendeels gratis beschikbaar. Een bekende site voor huurwoningen en koopwoningen is ook de is Funda maar ook Jaap.nl.

MoviQ.nl

MoviQ bestaat al even, maar is nu verder vernieuwd en verfrist. MoviQ was zelfs een item in het journaal van RTL4. Voornaamste reden is de leuze die gekozen is: Flirten met uw huis. Want dat kan nu volgens MoviQ echt. Vrijblijvend kunnen op woonplatform MoviQ huiseigenaren de belangstelling voor hun huis en zelfs de waarde van hun huis peilen. Normaal gesproken kost taxatie geld, nu is het gratis. Belangrijk verschil daarbij is dat via MoviQ het publiek via biedingen de waarde aangeeft en niet een beëdigde taxateur.

Vastgoed: de registratie

Wie met zijn huis wil flirten, moet zich registreren. Registratie is gratis. Geef aan om welk pand het gaat. Vervolgens wordt door MoviQ gecheckt of u de eigenaar van het pand bent. Per post krijgt u vervolgens een activatiecode toegestuurd en kunt u aan de slag. De presentatie van het huis kunt u verder aankleden met fotos en een beschrijving van het pand. De biedingen verplichten u tot niets, maar geven een indruk van de marktwaarde. Op de site zijn overigens naar postcode huizen op te vragen. Ook daar wordt dan een prijsindicatie bij aangegeven.

Vastgoed: hypotheken en verzekeringen

Natuurlijk kunt u via de site linken naar hypotheekvormen en eventuele verzekeringen. Want daar is het de Rabobank immers om begonnen.

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Vastgoed & MoviQ maakt flirten met uw huis mogelijk"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 18-08-2014
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Hypotheek
Special: Online huis verkopen
Schrijf mee!