InfoNu.nl > Financieel > Geld > Banken & lenen bij Freo en Lage Landen

Banken & lenen bij Freo en Lage Landen

Banken & lenen bij Freo en Lage Landen Freo is goedkoop krediet aanvragen en boetevrij aflossen bij een bank en was lange tijd te zien op het shirt van PSV. Snel lenen kan bij Freo. Bij de beoordelingen door consumenten staat Freo op een hoge plaats, met een rapportcijfer 8,8. Wie voordelig geld wil lenen, vraagt offerte aan. Vandaag geld nodig, kan vrijwel direct worden beantwoord. Snel lenen tegen 3,9% rente kan dus echt bij Freo. Ook in 2019.

Freo is in 2019 online snel lenen via internet

Het is druk op internet met aanbieders van consumptief krediet. Vele aanbieders van geld zijn er actief. Vaak zijn het volle dochters van andere banken. Zo ook de Lage Landen, een volle dochter van de Rabobank. De ambities bij deze bank zijn, ondanks de grote concurrentie op de kredietmarkt, groot. Bank De Lage Landen wil de grootste aanbieder van consumptief krediet zijn op internet. Online lenen is nog nooit zo populair geweest als nu.

De Lage Landen is meer dan alleen Freo

De Lage Landen heeft een netwerk meer dan 25 landen in Europa. Bovendien in Noord- en Zuid Amerika, Zuidoost Azië, Australië en Nieuw Zeeland. Kortom, zeer internationaal en niet alleen geïnteresseerd in consumptief krediet. Het richt zich op vele bedrijfstakken:
  • Food & Agriculture;
  • Healthcare;
  • Office Equipment;
  • Information Technology;
  • Telecommunications;
  • Financial Institutions;
  • Trucks & Trailers;
  • Public Finance;
  • Materials Handling & Construction Equipment.

Geen kleine jongen dus.

Lage rente

De rente hangt af van de grootte van de lening:

Rente persoonlijke lening Freo januari 2019

persoonlijke lening 5.000 10.000 25.000Minimum leenbedragMaximum leenbedrag
Freo6,5%5,2%3,9% 5.000 50.000

Meer lenen is dus goedkoper dan en klein bedrag lenen.

Consumptief krediet aanvragen

Het leasen en verschaffen van een consumptieve lening is een belangrijke tak van sport voor de Lage landen. De verkoop gebeurt door lokale banken. De Lage Landen zorgt voor de marketingondersteuning, de kredietbeoordelingen, het acceptatieproces en de volledige contractuele afhandeling. Op de website van de Lage Landen (Freo) kunt u online een krediet aanvragen. Zodra de aanvraag geaccepteerd is, komt een koerier langs om de overeenkomst te laten ondertekenen. Er worden kopieën gemaakt, maar het kan dus razendsnel gaan. Wilt u het minder snel doen, dan kan dat ook. Op uw verzoek vindt de afhandeling dan gewoon per post plaats. Bijkomend groot voordeel is, dat u wat langer kunt nadenken voordat u voor akkoord tekent. Is het allemaal in orde dan wordt het geld snel naar u overgemaakt.

Freo

De Lage Landen gaat er prat op dat Freo een zeer transparante site is. Bovendien zou de nieuwe merknaam moeten staan voor eerlijke en betrouwbare kredietverstrekking onder volkomen transparante voorwaarden. De Lage Landen claimt dat de klant bij Freo niet bang hoeft te zijn om een krediet af te sluiten. Het is volgens hen verantwoord en betrouwbaar. Freo is een handelsnaam van de Rabobank.

Voordat u lening tekent wel de voorwaarden lezen

De markt van consumptieve kredieten is voor banken erg interessant, want het gaat al gauw om 25 miljard euro per jaar. Het is een vechtmarkt, wanneer de aanbieder een groter deel van de taart wil. Waar het nu om gaat is dat u de voorwaarden altijd goed leest en begrijpt. Teken niet overhaastig een overeenkomst. Stel uw vragen en teken niet voordat u goed begrijpt met wat u akkoord gaat. En vraag bij meerdere aanbieders uw offertes. Dan kunt u zelf goed vergelijken en rustig uw keuze maken. Een groot voordeel van Freo is bijvoorbeeld dat u boetvrij extra op uw persoonlijke lening mag aflossen. Bij vele andere banken mag dat niet.

Slot lenen bij Freo en Lage Landen in 2019

Snel geld lenen kan dus bij Freo. Ze helpen u direct verder.

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Banken & lenen bij Freo en Lage Landen"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 10-01-2019
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Geld
Special: Lenen 2019
Schrijf mee!