InfoNu.nl > Financieel > Geld > Juwelen van je ex vriend verkopen via Exboyfriendjewelry

Juwelen van je ex vriend verkopen via Exboyfriendjewelry

Juwelen van je ex vriend verkopen via Exboyfriendjewelry Ex boy friend jewelry als genoegdoening voor een verbroken relatie? Dat je relatie op de klippen is gelopen is natuurlijk een stuk minder fijn maar je kunt de juwelen die je van je ex kreeg ook in cash omzetten door die online te verkopen. Dat er nu een speciale site is om de ring en dergelijke die je ooit van je ex kreeg, te verkopen, dat is wel leuk. Post het op de site en wacht even af.

Cadeaus van je ex verkopen als het uit is

Relaties lopen nog wel eens stuk. Dan zit je met de herinneringen en vaak allerlei must have’s en cadeaus, waar je eigenlijk van af wilt. Als je die nog te gelde kunt maken, heb je er tenminste nog wat aan. Anders verdwijnen ze helaas vaak in een la, op zolder of gewoonweg in de vuilnisbak. En dat is nou jammer en nergens voor nodig. Internet komt je te hulp met Exboyfriendjewelry.com.

Megahn Perry

De 30-jarige Amerikaanse actrice en schrijfster Megahn Perry onderkende bovenstaand probleem en kwam met de website Ex boy friend jewelry. Je moet immers door met je leven en misschien brengen de spulletjes nog wat op. Bovendien zit de ex je vaak nog hoog en wil je wel wat over hem kwijt. Op de site kan dit allemaal. Je kunt er handelen en bloggen tegelijkertijd.

De site Exboyfriendjewelry

Exfboyriend is erg lady like, maar ook mannen kunnen er terecht. Er wordt van alles aangeboden. Denk aan ringen, armbanden, kettingen, oorbellen, horloges, tassen. Noem maar op, als het maar enige waarde heeft. Het leuke is vooral ook het lezen van al het commentaar dat (vooral) vrouwen bij de te koop gezette spulletjes zetten. Je kunt als je dit ziet, tijdschriften als Privé en Story wel het huis uit doen en dat bespaart ook weer geld. Sterker nog, een verkoopadvertentie plaatsen zonder er ook een motivering bij te zetten is een grote no no. Dus het gaat zeker ook om het verhaal dat bij het aangeboden artikel hoort.

Wat kun je aanbieden?

Op de site worden aangeboden zaken als:
  • Ringen.
  • Oorbellen.
  • Horloges.
  • Kettingen.
  • Armbanden.
  • Diamanten en andere mooie stenen.

Registreren en inloggen

Registreer je, kies een leuke naam en activeer via je mail de link die je toegang verschaft om te handelen en bloggen. Simpeler kan haast niet. En denk er om: plaats geen naam van je ex en dergelijke of allerlei seksueel getinte zaken, want ook dat is niet toegestaan. Smeuïg mag, maar ga niet te ver. En natuurlijk wil je een leuke opbrengst. Velen plaatsen gewoon een vraagprijs, soms oplopend tot enkele duizenden dollars, anderen geven je de kans, om zelf met een bod te komen. Je kunt van alles verkopen maar ook kopen. Zoek de categorie op waaronder jouw item valt, maak een kleine beschrijving en foto en plaats het op het internet. Het posten kost nog geen vijf dollar. Geef altijd wel duidelijk aan hoe het juweel kan worden geleverd (ophalen, post, over zee) en wat de prijs is. De advertentie kan maximaal negentig dagen op de site blijven staan. Je kunt de advertentie wel weer opnieuw plaatsen. Je mag niet meer dan vijf advertenties tegelijkertijd hebben lopen.

Slot

De site staat vol met succesverhalen over een snelle verkoop, maar is vooral toch leuk om eens te bekijken. Misschien iets om ook zelf eens te proberen. Maar dan moet je wel een ex hebben natuurlijk. In Amerika is de site een grote hit. Het is een soort van Marktplaats (Ebay), maar dan voor juwelen die je ooit van je ex kreeg en waar je nu echt vanaf wilt. We zullen zien hoeveel Nederlanders van de nieuwe mogelijkheden gebruik zullen maken.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Exboyfriendjewelry

Reageer op het artikel "Juwelen van je ex vriend verkopen via Exboyfriendjewelry"

Infoteur: Zeemeeuw
Laatste update: 18-05-2016
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Geld
Schrijf mee!