Budgetlove: Kortingsbonnen en staaltjes

Budgetlove: Kortingsbonnen en staaltjes Staaltjes zijn een goede manier om kennis te maken met producten, net als kortingsbonnen. Als je regelmatig gebruik maakt van kortingsbonnen kan je eveneens een aardige som besparen tijdens het boodschappen doen.

Winkels

In grootwarenhuizen hangen regelmatig kortingsbonnen in de rekken. Soms loont het om even wat meer te kopen en zo van de korting te genieten. Vaak kan je aan het onthaal of ergens anders vooraan in de winkel een muur gevuld met kortingsbonnen vinden. Er even tussen neuzen neemt slechts een minuutje of twee in beslag en er zitten vaak interessante aanbiedingen bij op eten, huishoudproducten en doucheproducten.

Staaltjes vind je in grootwarenhuizen vaak in de vorm van proevertjes. Meestal tref je op vrijdag en zaterdag een groot aantal hostessen aan in je grootwarenhuis die je willen laten proeven van hun product. Vaak krijg je als extraatje een korting als je het product ook koopt.

Reclamefolders

Reclamefolders zijn de ideale bron om kortingsbonnen te verzamelen of om aanbiedingen in je grootwarenhuis/drogisterij te spotten.

Online

Er zijn genoeg sites te vinden waar je kortingsbonnen kan downloaden of je gegevens kan achterlaten om staaltjes te ontvangen. Ik geef je hieronder een lijstje van mijn favorieten.

Zin in meer

Als je je inschrijft op de site van Zin in meer ontvang je elk kwartaal een tijdschrift thuis met tientallen kortingsbonnen, voornamelijk voor de producten van Procter & Gamble. Op de site vind je af en toe een kortingsbon terug en worden er wedstrijden met mooie prijzen georganiseerd.

Belgische favorieten

Op de site van Belgische favorieten vind je een hele pagina vol kortingsbonnen die je kan afprinten en gebruiken in alle Belgische vestigingen van Carrefour en GB. Elke maand worden er nieuwe kortingsbonnen op de site aangeboden.

JouwVoordeel

Op JouwVoordeel kan je je inschrijven om kortingen uit jouw buurt te ontvangen in je mailbox. Je kan er eveneens alle aangeboden kortingsbonnen terugvinden en vanaf de site afprinten. De kortingsbonnen zijn heel gevarieerd en niet alleen te gebruiken in grootwarenhuizen maar ook in restaurants, bakkers, slagers en schoonheidscentra.

Allesgratis.net & Gratisstaaltjes

Allesgratis.net en Gratisstaaltjes zijn twee grote verzamelsites met links naar andere sites waar je gratis spullen kan krijgen. Je kan je inschrijven op de sites en dan krijg je regelmatig een mail met interessante aanbiedingen.

Gratis producten uittesten

Als je niet tevreden bent met staaltjes en kortingsbonnen kan je jezelf ook nog opgeven om producten uit te testen. In ruil voor een review stuurt o.a. The Insiders je fullsize producten op om te testen en natuurlijk te promoten onder je familie en vrienden. Je hoeft je enkel in te schrijven en dan ontvang je voor elke nieuwe campagne een oproep. Aan de hand van een vragenlijst bepalen ze of je geschikt bent om het product te testen. Als je bent goedgekeurd, ontvang je een fullsize product voor jezelf en staaltjes en flyers om uit te delen. Hoe actiever je meewerkt aan de campagne, hoe groter de kans is dat je wordt goedgekeurd bij een volgende campagne.
Gerelateerde artikelen
Budgetlove: Budgetvriendelijk boodschappen doenBudgetlove: Budgetvriendelijk boodschappen doenBoodschappen slokken een groot deel van het maandelijks budget op. Met enkele kleine tips kan je makkelijk wat euro's ui…
Nederlanders zijn gek op kortingNederlanders zijn altijd op zoek naar korting. Kortingsacties, kortingsbonnen en spaarpunten doen het daarom ook goed al…
Club Brugge vs Anderlecht, onderlinge duels sinds 2004Club Brugge vs Anderlecht, onderlinge duels sinds 2004Club Brugge - Anderlecht is al decennia lang dé klassieker in het Belgische voetbal tussen de twee Belgische ploegen met…

Internet bankieren SNS bankInternet bankieren SNS bankDe SNS bank is een Nederlandse bank die de mogelijkheid biedt om de bankzaken via het internet te regelen. Tegenwoordig…
Maakt hoog opgeleid en hardwerkend ons rijk?Maakt hoog opgeleid en hardwerkend ons rijk?Wil jij leren hoe rijke mensen in het echte leven te werk gaan? Wil jij leren hoe je rijk kan worden? Ouders houden van…

Reageer op het artikel "Budgetlove: Kortingsbonnen en staaltjes"

Infoteur: Lilkim
Laatste update: 08-11-2011
Rubriek: Financieel
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!